Category Archives: Uncategorized

Boer Floris en de cyborgs !

Geplaatst in Uncategorized | Plaats een reactie

Puur natuur !

Na regen komt zonneschijn zegt het spreekwoord. Deze week was het omgekeerd : na een warme periode vol zonneschijn kwamen de lagere temperaturen en de buien. Resultaat is dat de struiken in onze tuin wat groei betreft aan een inhaalmaneuver … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 28 reacties

Shit happens !

Gisteren in de voormiddag moest ik met de wagen naar de keuring. Dat ging vlot en ik ben gerust voor twee jaar. Auto’s die minder dan 100.000 km op de teller hebben moeten maar om de twee jaar. Dat weet … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 29 reacties

Rekensommetje !

Gisteren namiddag deed ik zoals meestal de boodschappen voor Opstap. Ik had ook leeggoed bi waarvoor geld terug kan gekregen worden. Dus zoiets als het statiegeld in Nederland. Ik laad het leeggoed in de winkelkar en ga naar een medewerkster. … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 22 reacties

Alfabet op dinsdag !

Telkens een foto passend bij het ABC. DE LETTER “V” ! De ‘”V” van VIESPEUK ! De stad Roeselare start een campagne om alle straten en buurten proper te krijgen. Extra aandacht gaat naar sigarettenpeuken. 4 vrijwilligers van de organisatie … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 29 reacties

Leven zoals de gewone mensen !

Deze mofgen aan de ontbijttafel : Dag Finneke , wat kom jij hier doen ? vraagt Oldman.Ik wil weten hoe gewone mensen leven antwoordt Finneke.Haar ouders zijn rijk en hebben een priester in de familie zegt BiekeDan is ze aan … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 17 reacties

Boodschappen met onbekenden !

Geplaatst in Uncategorized | Plaats een reactie

De natuur herleeft !

Gisteren ging dus de dag van de buren door. Eva en ik waren present bij het buurthuis waar dit evenement ook door ging. De man met het witte hemd en das is de burgemeester van Roeselare die kwam meegenieten. Met … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 27 reacties

Felix aan het zwembad !

Het is warm, ook voor onze huisdieren. Zoals je kan zien heeft Felix besloten om zo veel mogelijk te genieten van het lenteweer. Nu hopen dat hij vandaag of morgen niet weggebliksem wordt. Subiet zet hij de buurt onder stroom. … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 24 reacties

Warm !

Gisteren was het nog warm, maar er was wel een wind die deugd deed. Toch leven wij op een rustig tempo. Het zou zeker nog tot en met vrijdag duren vooraleer het weer frisser wordt en de kans op onweer … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 25 reacties