Category Archives: Uncategorized

Alfabet op dinsdag

De letter X foto-uitdaging in blogland..Melodybegon een Alfabeteen foto passend bij het ABC. Deze keer kies ik voor de “X” iets uit mijn oneindige verzameling strips en comics Net als alle kinderen van mijn leeftijd (born 1960) las ik vooral … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 29 reacties

Het is over en uit !

Deze lmorgen aan de ontbijttafel : Ik zie het niet meer zitten zucht Bieke.Wat dab wel vraagt OldmanMijn relatie met Lucas antwoordt Bieke.Die jongen is niets voor jou sneert Buurvrouw Erna.Ik zal maar niets zeggen bromt nonkel Juul van achter … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 17 reacties

Naar de vrederechter en elders !

Geplaatst in Uncategorized | 1 reactie

De zaak komt voor de rechtbank !

Geplaatst in Uncategorized | 6 reacties

In Izegem !

Toevallig kwamen Eva en ik gisteren in de namiddag in Izegem terecht. Even de auto parkeren op de marktplaats en we verkenden even de omgeving. Eva herinnerde zich een winkel waar we jaren geleden met Grote Muis en Kleine Muis … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 26 reacties

VPRO is 100 jaar. !

Als ik VPRO hoor of lees denk ik vooral aan de jaren 70 van de vorige eeuw toen figuren als Sjef Van Oekel en Barend Servet de dienst uitmaakten. Dit alles kwam uit de koker van Wim T Schippers. Een … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 24 reacties

Nestkastjes !

Die foto nam ik aan de ingang van het WZC waar mijn moeder verblijft. Daar zijn ze duidelijk in lentestemming. Het weer is allesbehalve lente. Gisteren en vandaag enkele pittige buien gehad. Water genoeg, maar of dit voldoende is voor … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 24 reacties

Alfabet op dinsdag

De letter W foto-uitdaging in blogland..Melodybegon een Alfabeteen foto passend bij het ABC Ditmaal de letter “W” van woonzorgcenter ofte WZC. Tevens de “W” van Westrozebeke waar het WZC te vinden is. Sedert januari 2022 verblijft mijn moeder in het … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 31 reacties

Het is over en uit !

Deze morgen aan de ontbijttafel : Ze is er met mijn centen vandoor moppert nonkel Juul. Dat had ik niet van haar verwacht zucht Oma.Ze is voor geen haar te vertrouwen sneert buurvrouw Erna.Hij zal zijn lesje geleerd hebben antwoordt … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 25 reacties

Rustige zondag !

Zaterdag was fris en nat. Geen weer om een hond door te jagen laat staan een kater. Toch even tot bij mijn moeder in het WZC van Westrozebeke gereden. Moeder stelt het goed. Vandaag wordt een rustdag. Doen zoals Louis, … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 24 reacties