Category Archives: dagboek

Moeder.

Eergisteren zat mijn moeder met een lekkende kraan. Neen, daarvoor kwam er geen gynaecoloog aan te pas, maar onze enige echte klusjesman, die in zijn jonge jaren best gynaecoloog had kunnen zijn als ik zijn verhalen mag geloven. Gisteren heefthij … Lees verder

Geplaatst in dagboek, humor, roeselare | 25 reacties

op mijn tanden bijten !

“Doe je jas maar uit en ga alvast maar zitten, ik kom zo” Ze trok een masker voor haar gezicht en deed handschoenen aan. “Doe je mond maar open” vervolgde ze met zachte doch bevelende stem. Vervolgens nam ze de … Lees verder

Geplaatst in dagboek, humor | 25 reacties

maandag, weg er mee !!!

Het loop allemaal niet lekker. Greet met haar nek naar de kinesist om eens goed onder handen genomen te worden. Vraagt ze op een bepaald ogenblik waar de katers zijn. “achter je, kan je niet achterom kijken ?” antwoord ik. … Lees verder

Geplaatst in dagboek, humor, roeselare | 27 reacties

1977

dit naar aanleiding van dit stukje op oma’s blog In dat jaar was ik 17; bijna klaar om de grote wereld te veroveren, maar niet voor mij en ontelbare scholieren op dat ogenblik. Er gebeurden dingen die de toekomst een … Lees verder

Geplaatst in dagboek, humor | 28 reacties

zondagverslag

Deze morgen werd het einde van de week van de bibliotheek gevierd. Met muziek en drank werd dit dus gevierd en natuurlijk toespraak van de schepen van cultuur. Die kwam ons – Greet en ik dus – na zijn speech … Lees verder

Geplaatst in dagboek, roeselare | Tags: , , | 21 reacties

herfstkriebels (slot)

(click op tekening om te kunnen lezen) Deze middag hebben buurman en ik samen mijn garage uitgemest. Ongelooflijk wat daar nog lag van een zomerlang klussen samen met klusjesman die momenteel thuis zit met een stijve nek vanwege teveel uit … Lees verder

Geplaatst in dagboek, roeselare, Uncategorized | 24 reacties

Dogbo in Roeselare

Deze namiddag zijn Eva en ik de stad ingetrokken om wat te shoppen en één en ander te zien. ik had mijn fototoestel bij en met zo’n mooi weer is er altijd wel wat te fotograferen. God is duidelijk een … Lees verder

Geplaatst in dagboek, roeselare | Tags: , , | 19 reacties

Big Mama Moeke

Vandaag was er een familiefeest. Dit betekent dat er heel wat volk op de been was. Gelukkig was het mooie weer opnieuw van de partij, zodat we buiten konden vooraleer aan tafel te gaan. Dit familiefeest was er gekomen naar … Lees verder

Geplaatst in dagboek, humor, roeselare | 27 reacties

herfstkriebels

Een paar dagen ben ik zo goed als niet online geweest. Daarvoor had ik het te druk tot gisteravond op mijn werk dan karatetraining en vandaag ? Vandaag sloegen de stoppen bij mij helemaal los ! ik had zin om … Lees verder

Geplaatst in dagboek, humor, roeselare | 22 reacties

maandag !

Maandag,Daar gaan we weer….….totdat het vrijdagavond is. Het weekend zit er dus weer op.het weer wou niet echt meemaar we naderen de herfst en dat kan je merken.De dagen worden alsmaar korteren de temperaturen halen geen 20° meer. Het grootste … Lees verder

Geplaatst in dagboek | Tags: , | 24 reacties