
Deze morgen aan de ontbijttafel :
De Rolling Stones hebben een nieuwe single uitgebracht leest Oldman in de krant
Wie zijn dat nu weer ? bromt nonkel Juul terwijl hij koffie schenkt.
Die ken ik ook niet zegt Bieke terwijl ze een boterham smeert.
Van die gasten komen geen platen in ons huis binnen sneert buurvrouw Annie.
Van wie dan wel vraagt Dikke Annie
Zullen we toch maar eens luisteren vraagt Flip.
In juli verschijnt het nieuwe album. Ik ben benieuwd.
Tot de volgende.
🙂

Heb ook muziek van hen in de collectie maar draai hen niet zo vaak meer als vroeger. Voor de echte fan is deze uitgave wel weer leuk.
LikeGeliked door 1 persoon
Muziek is veel te druk voor mij. Echt voor mannen muziek. Daar zijn mannen dol op deze muziek. Wel leuk eens te luisteren. Fijne dag.
LikeGeliked door 1 persoon
De oudjes doen het nog goed.
Het hele album staat online en Oma is trots dat ze dit toch maar even hebben gedaan. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op het logBankje voor de volgende show. De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl
LikeGeliked door 1 persoon
Een mooi nummer hebben de bejaarden gemaakt.
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show. Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeLike
Mensen die dit niet waarderen zijn zelf oud geworden, dit is machtig mooi en ze gaan immer voort.
LikeGeliked door 1 persoon
Dit nummer ken ik niet.
LikeGeliked door 1 persoon
Logisch dat Bieke ze niet kent, haar ouders waren zelfs nog niet geboren toen die band ontstond. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Meer iets voor haar grootouders. Ikzelf was twee toen ze begonnen.
LikeLike
Precies , ik was al volwassen en kreeg mijn eerste kind in het jaar dat de rolling stones band opgericht werd
LikeGeliked door 1 persoon
Die mannen blijven maar doorgaan, er komt precies geen sleet op
LikeGeliked door 1 persoon
De Stones zijn echt dé grootste muziek reuzen in de rock muziek !
LikeGeliked door 1 persoon
Ik had ze ook liever dan the Beatles.
LikeGeliked door 1 persoon
De Beatles waren uitstekende muzikanten, maar waren té commerciëel.
De Stones zijn allen muzikale alleskunners pur sang ! (én zonder een greintje pretentie)
LikeGeliked door 1 persoon
Toch leuk dat ze zo actief blijven. Alle ouderen zouden zo’n passie moeten hebben. Het houdt een mens jong zo lang geest en lichaam meewillen.
LikeGeliked door 1 persoon
Geen muziek meer voor die oude mannen 😉
Maar ze doen hun best om de rollende stenen nogmaals te laten horen.
LikeGeliked door 1 persoon
Hmm.. het kan aan mij liggen, maar vind dit nummer niet geweldig.. volgens mij is het hoog tijd dat deze mannen van hun pensioen gaan genieten. Het is niet dat ze het geld nog nodig hebben volgens mij..! 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Volgens mij kunnen ze gewoon niet stoppen. Geldzorgen zullen ze inderdaad wel niet hebben.
LikeLike
Er zijn wel een paar van die hun platen die ik graag hoorde maar pas achteraf als de censuur die moeder heette niet meer kon toeslaan. 😁
LikeGeliked door 1 persoon
Ze weten het klassieke Stonesgeluid nog altijd stevig neer te zetten.
LikeGeliked door 1 persoon
Als jong mens was ik into the Stones. Geweldige band, stevige uitstraling, harde muziek. Beatles waren voor de meiden, wij, stoere jongens op onze brommers hielden van de Stones en The Who. Nooit gedacht dat deze broeders nu nog steeds actief zouden zijn…ongekend…al volg ik hun muziek dan niet meer zo..
LikeGeliked door 1 persoon
Dat die daar nog toe in staat zijn is een wonder.
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
ja die band ken ik zelfs 🙂
maar wanneer precies is , In juli czeqxhijnt ?
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
JA, in juli hun nieuwe album erachteraan. Ik heb net hun laatste Hackney Diamonds binnen.
LikeGeliked door 1 persoon
Niet slecht maar ik hoor al hun songs niet graag.
Aum Shanti
LikeGeliked door 1 persoon