Rollende stenen in de sterren !

Deze morgen aan de ontbijttafel :

De Rolling Stones hebben een nieuwe single uitgebracht leest Oldman in de krant
Wie zijn dat nu weer ? bromt nonkel Juul terwijl hij koffie schenkt.
Die ken ik ook niet zegt Bieke terwijl ze een boterham smeert.
Van die gasten komen geen platen in ons huis binnen sneert buurvrouw Annie.
Van wie dan wel vraagt Dikke Annie
Zullen we toch maar eens luisteren vraagt Flip.

In juli verschijnt het nieuwe album. Ik ben benieuwd.

Tot de volgende.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

24 Responses to Rollende stenen in de sterren !

  1. Tine de Jong's avatar Tine de Jong schreef:

    Heb ook muziek van hen in de collectie maar draai hen niet zo vaak meer als vroeger. Voor de echte fan is deze uitgave wel weer leuk.

    Geliked door 1 persoon

  2. Yova's avatar Yova schreef:

    Muziek is veel te druk voor mij. Echt voor mannen muziek. Daar zijn mannen dol op deze muziek. Wel leuk eens te luisteren. Fijne dag.

    Geliked door 1 persoon

  3. logbankje's avatar logbankje schreef:

    De oudjes doen het nog goed.
    Het hele album staat online en Oma is trots dat ze dit toch maar even hebben gedaan. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op het logBankje voor de volgende show. De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    Geliked door 1 persoon

  4. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Mensen die dit niet waarderen zijn zelf oud geworden, dit is machtig mooi en ze gaan immer voort.

    Geliked door 1 persoon

  5. Jetskefotografie's avatar Jetskefotografie schreef:

    Dit nummer ken ik niet.

    Geliked door 1 persoon

  6. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Logisch dat Bieke ze niet kent, haar ouders waren zelfs nog niet geboren toen die band ontstond. 😉

    Geliked door 1 persoon

  7. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    Die mannen blijven maar doorgaan, er komt precies geen sleet op

    Geliked door 1 persoon

  8. De Stones zijn echt dé grootste muziek reuzen in de rock muziek !

    Geliked door 1 persoon

  9. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Toch leuk dat ze zo actief blijven. Alle ouderen zouden zo’n passie moeten hebben. Het houdt een mens jong zo lang geest en lichaam meewillen.

    Geliked door 1 persoon

  10. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Geen muziek meer voor die oude mannen 😉

    Maar ze doen hun best om de rollende stenen nogmaals te laten horen.

    Geliked door 1 persoon

  11. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Hmm.. het kan aan mij liggen, maar vind dit nummer niet geweldig.. volgens mij is het hoog tijd dat deze mannen van hun pensioen gaan genieten. Het is niet dat ze het geld nog nodig hebben volgens mij..! 😉

    Geliked door 1 persoon

  12. ms's avatar ms schreef:

    Er zijn wel een paar van die hun platen die ik graag hoorde maar pas achteraf als de censuur die moeder heette niet meer kon toeslaan. 😁

    Geliked door 1 persoon

  13. Ze weten het klassieke Stonesgeluid nog altijd stevig neer te zetten.

    Geliked door 1 persoon

  14. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Als jong mens was ik into the Stones. Geweldige band, stevige uitstraling, harde muziek. Beatles waren voor de meiden, wij, stoere jongens op onze brommers hielden van de Stones en The Who. Nooit gedacht dat deze broeders nu nog steeds actief zouden zijn…ongekend…al volg ik hun muziek dan niet meer zo..

    Geliked door 1 persoon

  15. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Dat die daar nog toe in staat zijn is een wonder.

    Geliked door 1 persoon

  16. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    ja die band ken ik zelfs 🙂
    maar wanneer precies is , In juli czeqxhijnt ?

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  17. John's avatar John schreef:

    JA, in juli hun nieuwe album erachteraan. Ik heb net hun laatste Hackney Diamonds binnen.

    Geliked door 1 persoon

  18. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Niet slecht maar ik hoor al hun songs niet graag.

    Aum Shanti

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.