Alfabet op dinsdag !

Nieuw jaar… nieuwe foto-uitdaging in blogland.. Melody begon een Alfabet
een foto passend bij het ABC.

Vandaag de letter “L” van Louis of wat dacht je ???

Zoals sommigen zich herinneren kwam Louis hier binnen in oktober 2020, enkele maanden na het overlijden van Ginger. Hij had een maand doorgebracht in het asiel. Voordien werd hij Louis genoemd. Daar hij die naam gewoon was besloten we het zo te houden.

Ondertussen zijn we bijna zes jaar verder en Louis vindt het hier nog altijd reuze gezellig; Hij is ondertussen 14 jaar, maar voelt zich zo te zien nog steeds uitstekend ook al duren de dutjes wat langer dan toen hij hier aankwam.

Ik ben zijn persoonlijk eigendom en dat laat hij merken. Als hij honger heeft of naar buiten wilt komt hij demonstratief op mij af. Met de staart omhoog moet ik hem dan volgen. Hij weet dus mij aan te pakken.

Dit was het dus voor deze dinsdag; Volgende week de letter “M”. Even nadenken wat ik daarmee kan aanvangen. Gelukkig heb ik nog tijd.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

30 Responses to Alfabet op dinsdag !

  1. Deze letter is in ieder geval weer mooi gelukt.

    Geliked door 1 persoon

  2. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Louis weet waar het goed is 🙂

    Geliked door 1 persoon

  3. Joke's avatar Joke schreef:

    Heerlijk Suske, bezorgd me heimwee naar al mijn te vroeg overleden dieren. Hij ligt er zo rustig bij.

    Like

  4. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Katten hebben altijd een lakei, hè? Je mag trots zijn op de functie die jou is toebedeeld. Wat een lieve foto en invulling van de L.

    Geliked door 1 persoon

  5. meninggever's avatar meninggever schreef:

    De L van laat dat personeel maar lekker voor mij werken dus,….zo herkenbaar…

    Like

  6. John's avatar John schreef:

    De L van lekker Lui liggen. Na zes jaar gaat de kat echt niet meer weg denk ik zo. Die heeft een veel te goeie butler.

    Like

  7. Yova's avatar Yova schreef:

    Louise heeft bij jou heel goed. Het is ook heel mooi om te zien op de foto.

    Lekker luieren. Zo is het.

    Fijne dag.

    Like

  8. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    Bij U is dat Louis, hier zou dat Lutje zijn 😉

    Een @->- voor je.

    Like

  9. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Die heeft een heel fijn leven en daar geniet ie van.

    Like

  10. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Louis weet wie zijn vrienden zijn, daarom ben jij zo belangrijk voor Louis.
    Een kat heeft wel iets gemoedelijks, 14 jaar is al een hele leeftijd. Hans

    Like

  11. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    De L van Lakei, en dat ben jij voor Louis…

    Like

  12. Jetskefotografie's avatar Jetskefotografie schreef:

    Over deze letter hoefde je vast niet lang na te denken. Louise heeft een prima plekje bij jullie.

    Like

  13. Katten weten echt wel wat ze willen 😉

    Like

  14. MelodyK's avatar MelodyK schreef:

    Heerlijk zulk grut, hier lopen er ook 3 … eninderdaad , hun personeel instruerend waar ze kunnen

    Geliked door 1 persoon

  15. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    Die ligt daar gezellig te ronken

    Geliked door 1 persoon

  16. doriske's avatar doriske schreef:

    een persoonlijke assistent! wie wil er dat niet?

    Geliked door 1 persoon

  17. Spontanity's avatar Spontanity schreef:

    Daar hoefde je niet lang over na te denken denk ik.

    Geliked door 1 persoon

  18. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Katten…ja, er valt wat over te zeggen. Ze zien zichzelf als de koning, wij zijn hun dienaren. Dat maakt ze zo verschillend van honden.

    Geliked door 1 persoon

  19. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Wat een rust straalt hij uit 🙂

    Geliked door 1 persoon

  20. Patrick's avatar Patrick schreef:

    Dat was een gemakkelijke voor jou, Louis neemt het er weer goed van:-)

    Geliked door 1 persoon

  21. ymarleen's avatar ymarleen schreef:

    Je hebt dan ook een hele lieve poes.

    Geliked door 1 persoon

  22. ms's avatar ms schreef:

    Waarom zou Louis het niet naar zijn zin hebben, zo met een persoonlijke bediende … 😉

    Like

  23. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Louis heeft het getroffen bij jullie.

    Geliked door 1 persoon

  24. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Ja, dat kon niet missen, de keus was snel gemaakt toch?

    Geliked door 2 people

  25. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Ooh.. 14 jaar aL.. Louis ziet er nog prima uit voor z’n Leeftijd! 🙂

    Geliked door 1 persoon

  26. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Een kat heeft personeel en dat laat Louise duidelijk merken.

    De L (o.a.) in het hebreeuws is de Lamed. Daarom vandaag een lammetje, het oude Nederlandse woord voor anderhalve gulden is een verbastering van de letternaam Lamed, omdat anderhalve gulden gelijkstond aan 30 stuivers. Elke letter in het hebreeuwse alfabet heeft een getalswaarde, bij de lamed is dat 30.

    Love As Always

    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  27. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Louis heeft het overduidelijk naar zijn zin, maar wat wil je met zulk behulpzaam personeel .

    Geliked door 1 persoon

  28. Mooi! Laat Louis maar lekker lui liggen.

    Geliked door 1 persoon

  29. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Louis kleurt prachtig bij die deken : )

    Geliked door 1 persoon

  30. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske

    ja die Louise heeft het goed naar de zin

    en geeft z’n 1ste bediende een mooie invulling van de L

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.