
Nu ik de laptop gebruik kan ik als Eva thuis is en de computer gebruikt toch nog op het internet om mijn blogronde te doen. Het ‘zwaardere” werk doe ik wel liever op de PC.
Zo was ik donderdagnamiddag druk bezig aan de PC met het verwerken van gegevens in verband met de bewindvoering. Het was in het begin even zoeken, maar er kwam licht in mijn bovenkamer. Met zo’n duister druilerig weer is het niet om naar buiten te gaan. Zo’n werk komt dan goed van pas.
Op de foto zie je onze Louis als administratief medewerker.
Det was het dan weer voor vandaag. Tot de volgende.
🙂

Leuk dat Louis een oogje in het zeil houdt 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Had die administratieve medewerker soms even pauze?
LikeGeliked door 1 persoon
Hier is Loki de kat ook een grote hulp met het computeren!
LikeGeliked door 1 persoon
hij keek en zag dat het goed was!
LikeGeliked door 1 persoon
Gezellig zo’n maatje erbij.
LikeLike
Mijn PC staat boven en is ondertussen te oud en te traag. Maar ik vind sowieso m’n laptop prettiger. Maar ik moet het helaas zonder administratieve medewerker doen.
LikeLike
Zwaarde werk aan pc is voor jou makkelijker. Laptop is handig ding. Wij hebben ook laptop. Liggen wel 3 bij ons. Ook computer bij. Daar zit ik erop momenteel. Straks f…. weer. Fijne weekend.
LikeLike
Oja vergeten nog te zeggen. Jou lieve kat blijf naar kijken wat je doet. Laptoptas ligt hij erop. Allemaal haren zit erop. Onze konijn verhaart ook. Leuke foto van jou.
LikeLike
Dat is echt wat je noemt een gezelschapsdier.
LikeLike
Een poeslieve hulp,
LikeLike
Soms heb je van die dagen dat je energie krijgt van waar je mee bezig bent. Louis als administratief medewerker, zeker de manager. Hans Ot. Je verzoekje en eentje voor de verjaardag ligt op het logBankje voor de volgende show. De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl
LikeLike
Je poezige medewerker straalt vol werklust 😂
LikeGeliked door 1 persoon
Werk het liefste nog op de desktop.. maar had een tijdje een afdank-laptop van vriendlief en dat is voor overdag ook wel fijn. Dus toen het ding kapot ging, heb ik een hele nieuwe gekregen. De bedoeling is dat ik hier ook boven bij het grote scherm mee ga werken, met de muis.. want die oude desktop-pc wordt slecht. Maar dat lijkt em allemaal nog niet zo eenvoudig, dus ik hoop het nog lang zo t kunnen doen als ik nu doe hehe.
LikeLike
Gelukkig heb ik de pc en de laptop voor mezelf 🙂
En hoef die niet te delen 😁
LikeLike
Het werk is daar goed verdeelt zie ik, Louis als werkverdeler en jij de uitvoerder
LikeLike
Louis ligt erbij alsof hij afdelingschef is en toezicht houdt op jouw verrichtingen.
LikeLike
Al vele jaren werk ik op een laptop. Een desktop-computer is allang verleden tijd. En deels werk ik ook vanaf de smartphone. De wereld is echt veranderd op dat punt. Sterkte bij alles wat je zoal moet doen vanuit verplichtingen…
LikeLike
Louis doet dat heel goed:-)
LikeLike
Opgelet, voor je het weet gaat Louis op je toetsenbord liggen… Weet ik uit ervaring😏
LikeLike
mogge Suske
ik alles met de desktop , laptop heb ik niet
Louis zet als jij gereed bent wel ff de puntjes op de i 🙂
geniet de dag
LikeLike
Louis wil opslag, die ogen liegen niet… of opslag of anders….
LikeLike
Ik werk ook het liefste op de desktop, maar heb ook een laptop erbij om eventueel mee te nemen naar een overleg of een weekendje weg.
LikeLike
Poeh, dat lijkt me een heel pittig en lastig klusje Suske. Ik vind het goed van je. En wel heel gezellig, zo’n collega : )
LikeLike
Ik werk bijna altijd vanaf mijn desktop. De laptop is wel ok, maar ook niet krachtig genoeg. Mijn Pc is zijn tijd ver vooruit wat rekenkracht en zo betreft.
LikeLike
Ik altijd op de laptop. Het “mindere” werk kan op de telefoon. Wij hebben al járen geen desktop meer. Al sedert ik de zaak stopzette. Wat jaar dat was, weet ik al niet meer.
En wegens verschillende interesses hebben wij elk onze laptop. Luc op de mijne? Ik sla er bij het denken er aan al blauw van uit.
LikeLike