Lap zeg !

Nu ik de laptop gebruik kan ik als Eva thuis is en de computer gebruikt toch nog op het internet om mijn blogronde te doen. Het ‘zwaardere” werk doe ik wel liever op de PC.

Zo was ik donderdagnamiddag druk bezig aan de PC met het verwerken van gegevens in verband met de bewindvoering. Het was in het begin even zoeken, maar er kwam licht in mijn bovenkamer. Met zo’n duister druilerig weer is het niet om naar buiten te gaan. Zo’n werk komt dan goed van pas.

Op de foto zie je onze Louis als administratief medewerker.

Det was het dan weer voor vandaag. Tot de volgende.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

25 Responses to Lap zeg !

  1. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Leuk dat Louis een oogje in het zeil houdt 🙂

    Geliked door 1 persoon

  2. Had die administratieve medewerker soms even pauze?

    Geliked door 1 persoon

  3. Onbekend's avatar Frank-103 schreef:

    Hier is Loki de kat ook een grote hulp met het computeren!

    Geliked door 1 persoon

  4. doriske's avatar doriske schreef:

    hij keek en zag dat het goed was!

    Geliked door 1 persoon

  5. Jetskefotografie's avatar Jetskefotografie schreef:

    Gezellig zo’n maatje erbij.

    Like

  6. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Mijn PC staat boven en is ondertussen te oud en te traag. Maar ik vind sowieso m’n laptop prettiger. Maar ik moet het helaas zonder administratieve medewerker doen.

    Like

  7. Yova's avatar Yova schreef:

    Zwaarde werk aan pc is voor jou makkelijker. Laptop is handig ding. Wij hebben ook laptop. Liggen wel 3 bij ons. Ook computer bij. Daar zit ik erop momenteel. Straks f…. weer. Fijne weekend.

    Like

  8. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Dat is echt wat je noemt een gezelschapsdier.

    Like

  9. ymarleen's avatar ymarleen schreef:

    Een poeslieve hulp,

    Like

  10. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Soms heb je van die dagen dat je energie krijgt van waar je mee bezig bent. Louis als administratief medewerker, zeker de manager. Hans Ot. Je verzoekje en eentje voor de verjaardag ligt op het logBankje voor de volgende show. De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl

    Like

  11. Je poezige medewerker straalt vol werklust 😂

    Geliked door 1 persoon

  12. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Werk het liefste nog op de desktop.. maar had een tijdje een afdank-laptop van vriendlief en dat is voor overdag ook wel fijn. Dus toen het ding kapot ging, heb ik een hele nieuwe gekregen. De bedoeling is dat ik hier ook boven bij het grote scherm mee ga werken, met de muis.. want die oude desktop-pc wordt slecht. Maar dat lijkt em allemaal nog niet zo eenvoudig, dus ik hoop het nog lang zo t kunnen doen als ik nu doe hehe.

    Like

  13. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Gelukkig heb ik de pc en de laptop voor mezelf 🙂
    En hoef die niet te delen 😁

    Like

  14. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    Het werk is daar goed verdeelt zie ik, Louis als werkverdeler en jij de uitvoerder

    Like

  15. Louis ligt erbij alsof hij afdelingschef is en toezicht houdt op jouw verrichtingen.

    Like

  16. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Al vele jaren werk ik op een laptop. Een desktop-computer is allang verleden tijd. En deels werk ik ook vanaf de smartphone. De wereld is echt veranderd op dat punt. Sterkte bij alles wat je zoal moet doen vanuit verplichtingen…

    Like

  17. Patrick's avatar Patrick schreef:

    Louis doet dat heel goed:-)

    Like

  18. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Opgelet, voor je het weet gaat Louis op je toetsenbord liggen… Weet ik uit ervaring😏

    Like

  19. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    ik alles met de desktop , laptop heb ik niet
    Louis zet als jij gereed bent wel ff de puntjes op de i 🙂

    geniet de dag

    Like

  20. Walt's's avatar Walt's schreef:

    Louis wil opslag, die ogen liegen niet… of opslag of anders….

    Like

  21. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Ik werk ook het liefste op de desktop, maar heb ook een laptop erbij om eventueel mee te nemen naar een overleg of een weekendje weg.

    Like

  22. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Poeh, dat lijkt me een heel pittig en lastig klusje Suske. Ik vind het goed van je. En wel heel gezellig, zo’n collega : )

    Like

  23. John's avatar John schreef:

    Ik werk bijna altijd vanaf mijn desktop. De laptop is wel ok, maar ook niet krachtig genoeg. Mijn Pc is zijn tijd ver vooruit wat rekenkracht en zo betreft.

    Like

  24. ms's avatar ms schreef:

    Ik altijd op de laptop. Het “mindere” werk kan op de telefoon. Wij hebben al járen geen desktop meer. Al sedert ik de zaak stopzette. Wat jaar dat was, weet ik al niet meer.

    En wegens verschillende interesses hebben wij elk onze laptop. Luc op de mijne? Ik sla er bij het denken er aan al blauw van uit.

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.