Bieke en Emilia !

Deze morgen aan de ontbijttafel.

Bieke : mag Emilia volgend weekend komen slapen ?
Nonkel Juul : wie is dat nu weer ?
Tante Martha : kennen wij haar ?
Mieke : Hij is nieuw op onze school.
Oldman : HIJ ? Maar daarnet sprak je over Emilia ?
Bieke : Emilia is als jongen geboren, maar wil nu meisje zijn.
Buurvrouw Erna : mijn zoon zou dat nooit mogen doen, zomaar in een meisje veranderen.
Flip : laat ik maar een gepast plaatje opleggen Hans voor in de Bankshow !
Hans : goed idee Flip ! Ik ben benieuwd wat je nu voor ons van onder het stof gehaald hebt.

Laten we maar genieten van de komende week.

Groetjes en tot de volgende.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

16 Responses to Bieke en Emilia !

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Geweldig nummer van Lou Reed. Als ik dat nummer hoor zing ik het altijd met plezier mee. Stamt uit een andere tijd…Lou zelf ook…..

    Geliked door 1 persoon

  2. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Hoop dat de ontmoeting volgende week op het strand soepel zal verlopen.
    Het is me wat Oma rekent vast o vier vlotte meiden. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl

    Geliked door 1 persoon

  3. Een prachtig nummer om de nieuwe week te beginnen !
    Dat iedereen zichzelf mag zijn én mag blijven zijn 🌞

    Geliked door 1 persoon

  4. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Heerlijk stukje muziek… Er is veel mogelijjk tegenwoordig.

    Geliked door 1 persoon

  5. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Is en blijft een mooi nummer.

    Geliked door 1 persoon

  6. Lekker muziekje en een mooie clip.

    De week is wel eens minder begonnen.

    Geliked door 1 persoon

  7. Peter Grey's avatar Peter Grey schreef:

    Mooi! Filmpje en natuurlijk het fantastische liedje. Goed begin van de week!

    Geliked door 1 persoon

  8. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Ik hoop toch wel dat m’n kleinzoons ook m’n kleinzoon blijven. Maar goed om Lee Reed weer eens te horen, staat hier trouwens nog in de platenbak dus had dat niet zolang hoeven duren. 😉

    Geliked door 1 persoon

  9. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Prachtig nummer

    Aum Shanti

    Geliked door 1 persoon

  10. ms's avatar ms schreef:

    Ik ken zo een jonge vrouw, aardig meisje, vlot in de omgang. Heel wat anders dan vroeger.

    Geliked door 1 persoon

  11. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Ja, toepasselijk nummer.. en nog een steengoed nummer ook!

    Geliked door 2 people

  12. John's avatar John schreef:

    Tja, ik zou mijn kind nooit verstoten, ongeacht wat. Ik heet tenslotte geen Elon Musk.

    Geliked door 1 persoon

  13. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    ja die zijn er ook , niet tevreden met hun lijf , moet kunnen
    bekend nummer wel die Flip vond

    geniet de dag

    Geliked door 2 people

  14. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    dat klinkt zowat dubbel, en zwaar , ik ben nu al benieuwd hoe het gaat aflopen

    Een @->- voor je.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.