Buurthuis TVT !

Sinds vorige week is er deze lente en zomer telkens op woensdagnamiddag jeugdwerking georganiseerd door het buurthuis TVT ofte Tof van Tinneke. Een verwijzing naar de naam van de buurt “Hof van ’t Henneken”. Eva had hier enkele weken geleden over gehoord en was geïnteresseerd. Ze is overeen gekomen met de verantwoordelijke om iedere woensdagnamiddag te komen helpen.

Zo blijven we bezig. Verder ga ik de laatste tijd regelmatig langs bij TVT. Leer ik nieuwe mensen kennen en ontmoet ik bekenden van VOC Opstap en Oppost. Het is nu eenmaal een kleine wereld.

Hoe het verder verloopt lees je hier wel.

Tot de volgende.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

21 Responses to Buurthuis TVT !

  1. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Een leuke bezigheid!

    Like

  2. marylou's avatar marylou schreef:

    Leuk die inspanningen van het buurthuis

    Like

  3. doriske's avatar doriske schreef:

    tegenwoordig een beetje een verwaarloosde buurt.

    Like

  4. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Tof van Tinneke, een leuke naam.
    Goed om de kinderen te laten spelen in de buitenlucht.
    Leuk dat je er nu ook bij betrokken bent, kan Bieke nu ze is gedoopt ook mee komen. Hans

    Like

  5. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    een lovenswaardig initiatief Suske

    Like

  6. Leuk dat je steeds weer nieuwe horizonten uitzoekt 👍

    Like

  7. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Je bent er maar weer druk mee! Maar natuurlijk is het fijn om op deze manier ook Eva te helpen , ze vindt steeds meer haar plekje in de maatschappij.

    Geliked door 1 persoon

  8. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Je doet goed werk, ook voor Eva, prima toch.

    Geliked door 1 persoon

  9. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Wat mooi om mensen zo samen te brengen.

    Geliked door 1 persoon

  10. ms's avatar ms schreef:

    Mooi initiatief.

    Geliked door 1 persoon

  11. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Leuk voor Eva denk ik om daar een vaste dag te gaan helpen…

    Like

  12. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Heb 11 jaar in een buurthuis gewerkt.. weet hoe belangrijk die voor zo’n buurt kunnen zijn. Helaas zijn ze hier allemaal wegbezuinigd geworden.. en dan is het nu allemaal klagen over hangjongeren op straat.. tja..! Fijn dat jullie er wel nog hebben.. en leuk voor Eva dat ze er kan gaan helpen.. fijne tijdsbesteding!

    Geliked door 1 persoon

  13. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    Eva is heel ondernemend en sociaal blijkbaar, van wie zou ze dat hebben 😉

    Like

  14. Yova's avatar Yova schreef:

    Goed bezig daar. Buurthuis hebben nodig. Volgens mij in de buurt hebben ook buurthuis. Dit hebben wel nodig. Fijne dag.

    Like

  15. Dat zijn mooie initiatieven, zowel dat die activiteiten georganiseerd worden als dat Eva daarbij gaat helpen.

    Een mooie woensdag gewenst.

    Like

  16. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    goede initiatieven die veel goed doen voor de buurt

    geniet de dag

    Like

  17. Patrick's avatar Patrick schreef:

    dat is ook een heel mooi initiatief voor de jeugd op de woensdag namiddag.

    Geliked door 1 persoon

  18. John's avatar John schreef:

    Goeie initiatieven. Goed voor kinderen, en goed voor de ouderen die zo sociale contacten kunnen onderhouden.

    Geliked door 1 persoon

  19. די מריו's avatar די מריו schreef:

    De wereld waarin je beweegt is vaak niet zo groot als je denkt. Als je maar om je heen kijkt.

    Love As always

    Dimario

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.