
Deze morgen aan de ontbijttafel :
Nonkel Juul : Wat voor weer voorspellen ze ?
Tante Martha : Sinds wanneer ben jij in het weerbericht geïnteresseerd ?
Oldman : hopelijk blijft de zon.
Buurvrouw Erna : Veel te droog weer ! Mijn man zal de bloemen water moeten geven.
Bieke : ik ga in de weide bloemetjes plukken.
Flip : goed idee.Dan kies ik alvast een plaatje over bloemen.
Hans : laat maar horen Flip !
Fijne maandag en tot de volgende.
🙂

Bieke wordt steeds mooie, een bloem die in volle bloei van het leven staat.
Laat haar alsjeblieft niet in de regen staan. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl
LikeGeliked door 1 persoon
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeLike
Een beetje regen voor het groen zou wel lekker zijn zo onderhand.. maar dan wel in de nachten! 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Hier is afgelopen nacht rond middernacht een onweer losgebarsten. Het heeft goed geregend. Elders vielen er hagelstenen zo groot als knikkers.
LikeLike
Een lekker jaren 60′ sfeertje zo nu en dan is zeker niet mis ! 👍
LikeLike
Laat de regen maar zitten, maar met het muziekje is niet mis, heerlijk om weer eens te horen.
LikeLike
Heerlijk nummer om de week te starten.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is genieten…doen we dan zaterdag nogmaals 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Het kan me niet zonnig genoeg.
Mooi nummer heb je erbij gevonden.
Love As always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Lekker nummer om deze zonnige maandag mee te beginnen.
Mooie dag gewenst.
LikeLike
Heerlijknummer, een echt zomers plaatje, trouwens ook de jonge dame staat op een mooi plaatje.
LikeGeliked door 1 persoon
Bij ons is blijkbaar nog geen regen voorzien. Laat maar zo. We komen pas uit de carwash. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
In jullie streken is de kans op regen/onweer vandaag en daarna flink groter dan bij ons…
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
zeker een gouwe ouwe
maar de regen is nog ver weg voorlopig
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Gisteren avond een kleine bui gehad. Het deed deugd en de natuur rook lekker.
LikeLike
aha dus toch in de buurt 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
een gouwe ouwe, dat is lang geleden
maar liedjes over bloemen zijn altijd goed
Een @->- voor je.
LikeGeliked door 2 people