
Deze morgen aan de ontbijttafel :
Tante Martha : wat een herrie op de radio.
Nonkel Juul : waar is mijn geweer ? Ik schiet die radio naar de maan.
Nicht Irene : geen geweld op paasmaandag !
Bieke : het is nochtans mooie muziek.
Mieke : Flip, weet jij een leuk plaatje ?
Flip : natuurlijk, komt er aan.
Hans : zet tafel en stoelen aan de kant. Ik ga dansen !
Dit was het voor deze paasmaandag. Geniet van de muziek en hopelijk mooi weer.
Tot de volgende.
🙂

Goede plaat, staat op de USB die ik in de auto heb, samen met nog ongeveer 650 liedjes die ik goed vind. Hachelijk?
LikeGeliked door 1 persoon
Pasen is ook weer voorbij gegaan. Gisteren slecht weer geweest bij ons. Liedje heb ik niet eerder gehoord. Ziet goed uit.,
LikeLike
beter een leuk stukje muziek dan de radio aan gort te schieten
LikeLike
dat liedje, hoe lang is dat geleden, fijn het nog eens te horen
Gisteren was ook de hardste lijst /top 66/op de radio
metalica is eens verslagen na zoveel jaren door A solitary reign’ – Amenra.
Een @->- voor je.
LikeLike
owh ja, dit nummer ken ik. Was wel redelijk verdrongen.
Love As Always
Dimario
LikeLike
Nonkel Juul gaat toch niet op Trump lijken, gelijk dreigen en er dan weer op terug komen.
Flip moet nog maar meer vredelievende plaatjes draaien. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl
LikeLike
Best wel een grappig liedje, ik herinner me het nog wel.
LikeLike
Dit nummer was inderdaad een hit! Gezellig om weer te horen. Hans Bank zendt alleen maar mooie muziek uit. Zou zonde van de radio geweest zijn. Is nonkel Juul wellicht een beetje impulsief 😀 😀
LikeLike
Leuk om die oude hits nog eens te horen 🎵👍
LikeLike
De vlammen komen uit de radio 🙂 maar toch niet met deze muziek 😉
Gister buiten zitten nu met verwarming aan binnen 😦
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk om terug te zien en te horen!
LikeGeliked door 1 persoon
Wat leuk om weer eens te zien en te horen! Ska! Leuk meisje en die drummer is mega-cool.
LikeGeliked door 1 persoon
We hebben hier Paasregen vandaag.
LikeGeliked door 1 persoon
Niet één van mijn favoriete nummers, maar op paasmaandag kan het ermee door.
Fijne dag veder.
LikeGeliked door 1 persoon
De radio is hier naar de keuken verbannen. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
kan nonkel Juul wel begrijpen hoor , schiet die herrie maar naar de maan 😁
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Oh ja, dit liedje was ook ooit een hitje. Aan Pasen doen we hier niet, maar jullie een fijne paasmaandag.
LikeLike