
Deze morgen aan de ontbijttafel :
Bieke : deze week vieren we carnaval op school !
Mieke : nonkel Juul, ga je ook carnaval vieren ?
Nonkel Juul : niets voor mij. Ik doe liever gewoon.
Tante Martha : het is wat jij onder gewoon doen verstaat.
Buurvrouw Erna : mijn man mag van mij niet meedoen met carnaval !
Oldman, Alaaf !
Flip : dan weet ik welke plaat ik ga opleggen.
Hans : laat maar horen Flip ! Die draai ik dan in de volgende Bankshow !
Ik heb niets met carnaval. Ik ga waarschijnlijk wel naar de carnavalsstoet kijken, maar daar blijft het bij.
Fijne maandag en tot de volgende.
🙂

Wat een prachtig liedje! Ik heb ervan genoten.
LikeLike
Dat liedje was echt leuk en zij was als actrice ook verrekte humorvol vaak. Jammer genoeg al zo vroeg uit het leven gerukt…
LikeLike
Ik heb de datum in de agenda staan, zegt Oma.
Nou, Bieke ziet er heel charmant uit in haar pakje, zegt Hans
Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl
LikeLike
Die stoet is wel mooi om te zien, maar die muziek. Je zou er van gaan drinken.
Love As Always
DiMario
LikeGeliked door 1 persoon
Ook al zo’n artieste die nog gemist wordt, heel veelzijdig en nog mooi ook!
LikeGeliked door 1 persoon
Wat moet ik hierop zeggen, het is een echt Brabants en Limburgs feest, laten we dat ook zo houden.
LikeGeliked door 1 persoon
en dat blijft een knap nummer Suske
prettige dag
LikeGeliked door 1 persoon
Geweldig om dit nog een keer te zien en te beluisteren.
Carnaval…de meeste mensen hebben er een heel verkeerd beeld bij 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Heb er ook niets mee. Veel te druk.
LikeGeliked door 1 persoon
Ook niet aan mij besteed, werd er niet mee groot gebracht.
LikeGeliked door 1 persoon
Ha ja, dat was ongeveer ook het enige dat ik aan carnaval deed.. in Brabant ergens naar een stoet gaan kijken.. al is dat ook wel weer zo’n 30 jaar geleden dat ik dat nog weleens deed. Heb er verder niks mee.
Dat was een leuk liedje van Martine Bijl! 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Voor mij is dit ook te druk allemaal, al leeft het gegeven hier. Binnenkort post ik er ook ‘iets’ over op m’n blog.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik heb ook niets met carnaval. Zo weinig dat ik zelfs niet ga kijken. Hier op ’t dorp wordt er in ieder geval niets aan gedaan, wat ik prima vind.
LikeGeliked door 2 people
Ieder zijn plezier, maar het hoeft voor mij niet. Ik kijk zelfs niet op TV.
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
een mij onbekend nummer van die geweldige Martine
nee ik heb er ook niks mee dat carnaval gedoe , wat je zegt de mooie praalwagens bekijken op tv dan , is genoeg carnaval voor mij 🙂
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Ik heb er ook niets mee. Het zat niet in onze cultuur. Ik ben er niet mee opgegroeid.
LikeGeliked door 1 persoon