Deze morgen aan de ontbijttafel :
Tante Martha : Nonkel Juul is deze nacht niet naar huis gekomen.
Buurvrouw Erna : nu begrijp ik waarom het hier nu eens zo lekker ruikt !
Mieke : er zal hem iets overkomen zijn !
Bieke : Wie weet heeft men onze nonkel ontvoerd en zullen ze losgeld vragen.
Oldman : Ik ga straks op kroegentocht. Wie weet vind ik hem.
Flip : dan leg ik alvast een leuke plaat op.
Hans : Ik ben benieuwd. Naar die plaat bedoel ik.
Zo begint deze week vol spanning en muziek.
Alvast tot de volgende.
😉

Hij komt wel weer boven water.
LikeLike
Haar optreden kan ik nog goed herinneren, bij die maffe van Oekel. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl
LikeGeliked door 1 persoon
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeGeliked door 1 persoon
Het was toch wel een geweldig nummer van Donna Summer.
LikeGeliked door 1 persoon
Met Van Oekel in de buurt, verveel je je nooit ! 😂
LikeGeliked door 1 persoon
Die sjefke maakt er wat van. Geweldig stukje show. Nonkel Juul heeft wat gemist…;
LikeGeliked door 1 persoon
Geweldig Suske! Tringggg…. met Van der Pik spreekt u…. Donna, dit is Evert! 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Dat was een episch optreden van Donna Summer. Zoiets hadden ze zelden meegemaakt, denk ik.
LikeGeliked door 2 people
Jij hebt die Van Oekel echt weer gevonden hè? 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is toch echt wel goud van oud.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is lang geleden dat ik deze nog hoorde 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Van Oekel ..een muziek
daar word ik niet zo vrolijk van Suske
prettige dag
LikeGeliked door 1 persoon
Niks anders dan ontvoeringen deze morgen … in de gazet ook al.
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
de plaat mag er zijn
en oldman zal nonkel wel vinden in 1 of andere kroeg 😁
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon