Blauw !

°S

Gisteren was het een mooie zonnige dag. Glad zoals ze voorspeld hadden was het niet.

In de buurt van het WZC waar mijn moeder verblijft woont een vrouw die ik al lang ken. Om haar annoniemietijd te waarborgen noemde ik haar vroeger mevrouw Paradijsvogel en haar dochter Doortje. Dee laatste is ondertusen ook al 18 jaar jong. De dame in kwestie heeft geen vervoer en met het openbaar vervoer vlot het daar ook niet erg. Iedere week appt ze me een boodschappenlijstje. Die bezorg ik haar dan als ik naar mijn moeder ga.

Ook heeft ze problemen met de wasmachien en waterkeidingen. Ze kan dus geen was doen. Een vriendin uit Roeselare zal de was doen. Ra ra wie ze mag brengen.

Gisteren chauffeur gespeeld voor een buurvrouw haar kleinzoon. De dochter van buurvrouw is geopereerd aan haar schouder en mag enkele weken niet met de auto rijden. Buurvrouw zelf is ziek. Dus vroegen ze mij om de kleine naar school te brengen.

Zo zie je dat ik me niet verveel. Ik was dus niet op de blog of sociale media.

Foto is genomen in Staden vlakbij het WZC.

Fijne zaterdag.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

26 Responses to Blauw !

  1. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Het blijft me verbazen hoeveel jij doet voor anderen. Je combineert het e.e.a. met elkaar maar je dóet. Ik vind je een mooi mens.
    Gelukkig scheen de zon. Vandaag ook. Dat is wat we nodig hebben!

    Geliked door 1 persoon

  2. doriske's avatar doriske schreef:

    mooi van jou maar niet vergeten om af en toe ook eens iets te ‘krijgen’ ipv altijd maar te ‘geven’.

    Geliked door 1 persoon

  3. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Zolang je het zelf graag doet én iets kan betekenen voor die mensen, is het oké. Mooi hoe jij je daarvoor openstelt.

    Geliked door 1 persoon

  4. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Anders was het vast wel anders opgelost maar zo kan het dus ook.

    Geliked door 1 persoon

  5. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Ik hoop dat al die mensen die je helpt toch iets aan de benzine kosten bijdragen,, jouw auto zal ook niet met water gevuld worden toch??

    Geliked door 1 persoon

  6. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Ze weten je weer te vinden, maar dit is nog prima toch.

    Love As Always

    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  7. Joke's avatar Joke schreef:

    Een straffe vrijwilliger! Ze weten dat ze op je kunnen rekenen.

    Geliked door 1 persoon

  8. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Ik blijf me verbazen over het feit dat jij zo vaak als onbezoldigd Uberchauffeur wordt ingezet. Je hebt of een heel groot hart of mensen maken misbruik van jouw goedheid…You tell me….:)

    Geliked door 1 persoon

  9. Wat goed dat je dat allemaal doet!

    Geliked door 1 persoon

  10. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    je bent een top kerel dat je dat altijd zomaar doet

    maar….voor wat hoort wat

    Een @->- voor je.

    Geliked door 1 persoon

  11. marylou's avatar marylou schreef:

    Prachtig landschap

    Geliked door 1 persoon

  12. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Ze mogen wel blij zijn met je inzet, je bent een sociaal mens.
    Je hebt onderweg kunnen genieten van de sneeuw. Hans

    Geliked door 1 persoon

  13. terrebel's avatar terrebel schreef:

    Goed bezig, Francky! Het leven is al zwaar genoeg zonder dat mensen elkaar helpen.

    Geliked door 1 persoon

  14. Je bent een kerel waarop men kan rekenen denk ik !

    Tof dat je altijd weer klaar staat om te helpen 👍

    Geliked door 1 persoon

  15. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Als het kan en ze waarderen het is dat prima, als ze er van profiteren wordt het een kwalijke zaak.

    Geliked door 1 persoon

  16. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Je bent goed bezig, Suske.
    Wat is het daar mooi wit. Hopelijk krijgen we dat hier ook nog te zien deze winter.

    Geliked door 1 persoon

  17. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    een goede daad..

    daar voor met je bij Suske zijn

    Geliked door 1 persoon

  18. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    Je hebt er een fulltime job aan met boodschappen en rondvoeren

    gisteren was het niet echt glad deze ochtend des te meer, ik probeerde naar de bakker te stappen maar k ben vlug op m’n stappen teruggekeerd na een uitschuiver, gelukkig niet gevallen maar ook geen brood 🤭 maar ik had er nog in de diepvries als reserve

    Geliked door 1 persoon

  19. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Wij hebben vandaag vooral mist…klein wereldje dus
    Ze vinden je weer als taxichauffeur 😉

    Geliked door 1 persoon

  20. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Geweldig dat je dat allemaal doet, je bent een goed mens hoor.

    Geliked door 1 persoon

  21. ms's avatar ms schreef:

    Niet glad? Nou Moe? 😲😁

    Geliked door 1 persoon

  22. Het was toch even een mooie winterse wereld daar bij jullie. Hier hadden we ook een blauwe lucht, maar sneeuw hebben we nog niet gehad.

    Voorbeeldig zoals jij steeds mensen uit de brand helpt.

    Geliked door 1 persoon

  23. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Och, als je het graag doet en die mensen uit de brand helpt, waarom niet? Gelukkig is de benzine in BE zo duur nog niet als hier..! 😉

    Geliked door 1 persoon

  24. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    mooi hé die blauwe lucht en zon
    die is er hier nu ook , als dit is geplaatst sluit ik af en ga m’n tuintje ff in

    fijn dat je zo mensen kan helpen en mooi combineren met bezoek aan je moeder
    en je hielp er nog meer , weet dat ledigheid de duivels oorkussen is
    dus die kom jij niet tegen 🙂

    fijn weekend groet

    Geliked door 1 persoon

  25. Patrick's avatar Patrick schreef:

    zo heb je altijd wel iets te doen en je doet er altijd een goede daad mee.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.