Hank the Knife !

Deze morgen aan de ontbijttafel :

Nonkel Juul : ik heb gisteren in café Vlaanderen gehoord dat Hank the Knife overleden is.
Bieke : wie is dan nu weer ?
Oldman : die ken ik nog van op het zendschip !
Buurvrouw Erna : naar zo’n muziek mag mijn man niet luisteren.
Oldman : die was heel beroemd en trad op bij Sjef van Oekel.
Tante Martha : zo beroemd dat ik hem niet ken !
Flip : ik zal eens zijn hit van onder het stof halen.
Hans : zet ‘m op Flip !

Rest mij jullie een fijne nieuwe week toe te wensen.

Tot de volgende.

🙂


Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

16 Responses to Hank the Knife !

  1. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    Like

  2. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    Hank the Knife zegt mij nog vaag iets, ffewww dat is lang geleden hoor

    Geliked door 1 persoon

  3. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Dat was net als zijn tijdgenoten wel een fenomeen. Trouwens ook Sjef van Oekel was dat, of Barend Servet en Fred Hache. En de blote Willeke van Ammelrooy. Daar bleef je toch voor op….:)

    Geliked door 1 persoon

  4. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Ook Peter Schaap is overleden van adem mijn adem en Joost den Draaier DJ Veronica. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl

    Geliked door 1 persoon

  5. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Van Oekel had eigenlijk ook een pilletje Ritalin nodig, zo te zien. Man, wat is die druk!

    Geliked door 1 persoon

  6. Leuke song waar ik in mijn apejaren toch wel wat onnozele bokkesprongen op heb gemaakt !
    Sjef is zoals steeds plezant degoutant 😎

    Geliked door 1 persoon

  7. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Klinkt nog best lekker, alleen moet die van Oekel z’n mond houden, wat een stoorzender is die man

    Geliked door 1 persoon

  8. Peter Grey's avatar Peter Grey schreef:

    Het was volgens mij een bandje dat in het kielzog van Long Tall Ernie een poging waagde. Dit is wel een geweldige opname van de Discohoek! In het voorbijgaan neemt ir. Evert van der Pik nog even afscheid van Spooky en Sue! 🙂

    Geliked door 1 persoon

  9. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Kan je die man niet de mond snoeren pffttt

    Luister liever naar je muziek 🙂

    Geliked door 1 persoon

  10. Pollens … wat een herrie weer … reeds!

    Like

  11. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Ja leuk.. al was ik meer fan van Long Tall Ernie and the Shakers..! 🙂

    Geliked door 2 people

  12. ms's avatar ms schreef:

    Die is me totaal onbekend. Ik heb er mijn muziekencyclopedie, Luc geheten, eens op nageslagen. Ik weet nu weer een beetje meer.🎸🥁🎤

    Geliked door 1 persoon

  13. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    het Veronica schip ligt in Amsterdam
    leuk filmpje 🙂

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  14. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Die maakte destijds een lekker stukje muziek…

    Geliked door 1 persoon

  15. Yova's avatar Yova schreef:

    Deze muziek ken ik niet. Wel leuk eens te horen.

    Fijne week.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.