
Deze morgen aan de ontbijttafel :
Nonkel Juul : ik heb gisteren in café Vlaanderen gehoord dat Hank the Knife overleden is.
Bieke : wie is dan nu weer ?
Oldman : die ken ik nog van op het zendschip !
Buurvrouw Erna : naar zo’n muziek mag mijn man niet luisteren.
Oldman : die was heel beroemd en trad op bij Sjef van Oekel.
Tante Martha : zo beroemd dat ik hem niet ken !
Flip : ik zal eens zijn hit van onder het stof halen.
Hans : zet ‘m op Flip !
Rest mij jullie een fijne nieuwe week toe te wensen.
Tot de volgende.
🙂

Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeLike
Hank the Knife zegt mij nog vaag iets, ffewww dat is lang geleden hoor
LikeGeliked door 1 persoon
Dat was net als zijn tijdgenoten wel een fenomeen. Trouwens ook Sjef van Oekel was dat, of Barend Servet en Fred Hache. En de blote Willeke van Ammelrooy. Daar bleef je toch voor op….:)
LikeGeliked door 1 persoon
Ook Peter Schaap is overleden van adem mijn adem en Joost den Draaier DJ Veronica. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl
LikeGeliked door 1 persoon
Van Oekel had eigenlijk ook een pilletje Ritalin nodig, zo te zien. Man, wat is die druk!
LikeGeliked door 1 persoon
Leuke song waar ik in mijn apejaren toch wel wat onnozele bokkesprongen op heb gemaakt !
Sjef is zoals steeds plezant degoutant 😎
LikeGeliked door 1 persoon
Klinkt nog best lekker, alleen moet die van Oekel z’n mond houden, wat een stoorzender is die man
LikeGeliked door 1 persoon
Het was volgens mij een bandje dat in het kielzog van Long Tall Ernie een poging waagde. Dit is wel een geweldige opname van de Discohoek! In het voorbijgaan neemt ir. Evert van der Pik nog even afscheid van Spooky en Sue! 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Op het einde Donna Summer die achtervolgd wordt door een fotograaf.
Hank the Knife was voorheen bassist bij Long Tall Ernie en zijn seikerds.
LikeGeliked door 1 persoon
Kan je die man niet de mond snoeren pffttt
Luister liever naar je muziek 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Pollens … wat een herrie weer … reeds!
LikeLike
Ja leuk.. al was ik meer fan van Long Tall Ernie and the Shakers..! 🙂
LikeGeliked door 2 people
Die is me totaal onbekend. Ik heb er mijn muziekencyclopedie, Luc geheten, eens op nageslagen. Ik weet nu weer een beetje meer.🎸🥁🎤
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
het Veronica schip ligt in Amsterdam
leuk filmpje 🙂
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Die maakte destijds een lekker stukje muziek…
LikeGeliked door 1 persoon
Deze muziek ken ik niet. Wel leuk eens te horen.
Fijne week.
LikeGeliked door 1 persoon