Tegenwoordig zou men bang zijn om de termen “man” of “vrouw” te gebruiken. Dat gender gedoe maakt het een mens gelijk ik helemaal niet gemakkelijk.
Dit is alvast één manier om dit probleem op te lossen.

Moet ik in 2025 meer woke zijn dan de voorbije jaren ? Zit er iemand op een woke nonkel Juul te wachten ? Laat het hier maar weten.
Fijne zaterdag.
🙂

Zeg maar niets meer…. En die mensen noemen zich dan ‘ontwaakt.’ Volgens mij willen ze terug naar de tijd van de dinosaurussen.
LikeLike
Het zijn nogal tijden hé… ik snap er soms ook niks meer van!
LikeGeliked door 1 persoon
Onlangs stonden er tekeningen op de toiletdeuren. Ik wist begot niet wat wat betekende en koos dus maar de linkse. Na mij ging een man aarzelend binnen….
LikeGeliked door 1 persoon
Laten we de schepping niet ingewikkelder maken dan het is. Er zijn mannen en vrouwen, biologisch compleet verschillend al was het maar om hun rol bij de voortplanting van het menselijke ras. Dat mensen in hun bol een andere keuze maken voor zichzelf maakt ze automatisch nog niet meteen een vertegenwoordiger van het andere ras. Dat mannen voor mannen en vrouwen voor vrouwen kiezen is tegenwoordig net aan geaccepteerd door een deel van de liberale samenleving. Dat er allerlei types tussendoor gaan fietsen die dan weer het een en dan weer het ander willen consumeren, oK> Maar rekening houden met 0,05% van de mensen die zich profileren als…..maar zijn uitgerust als…… Het gaat mij te ver. En in dol dwaze avonturen wil ik er liever niet mee geconfronteerd worden. En ja, ik ben volledig en overtuigd heteroseksueel….Dank u….:)
LikeGeliked door 1 persoon
ik weet niet wat de toekomst allemaal nog brengt
maar het is voor mij man of vrouw
Een @->- voor je.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat een gekke ideeën. Ze doen maar!
LikeGeliked door 1 persoon
Ik hoef niet woke te zijn, ik geniet van de zelfde vrijheid als deze doelgroep. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
@ ik zie mezelf ook niet op wintersport gaan, brr veel te koud.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik hoef niet woke te zijn, ik geniet van de zelfde vrijheid als deze doelgroep. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Nee laat maar zitten, ik heb helemaal niéts met die woke toestanden.
LikeGeliked door 1 persoon
Als we eens beginnen met de oorlog aan die belachelijke woke ideeën te verklaren…
LikeGeliked door 1 persoon
Zeepaardjes doen daar zo moeilijk niet over ;-).
Toevallig ging het erover aan tafel met de collega’s onlangs.
Niets op tegen indien iemand bijvoorbeeld kiest voor hetzelfde geslacht maar nu gaat het soms in extremis de andere richting uit.
Kijk maar eens naar de reclames op T.V. bijvoorbeeld, alsof hetero zijn het nieuwe ABnormaal is. Laat ieder een keer in zijn eigenheid, is mijn gedacht.
LikeGeliked door 1 persoon
ik ben een vrouw en ik voel me op en top een vrouw en daar ben ik niet beschaamd over.
LikeGeliked door 1 persoon
Wij hebben thuis maar één wc en daar mag iedereen in huis gebruik van maken. Gaat tot nu toe prima, dus ik denk erover om het maar zo te laten.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik probeer me een woke Nonkel Juul voor te stellen. Op de een of andere manier lukt me dat niet. 🙂
LikeGeliked door 2 people
Duidelijke taal 🙂
LikeLike
Waarom niet gewoon alle wc’s voor iederéén? dat doe je thuis toch ook? probleem opgelost. En eventuele pisbakken buiten, dan stinkt de ruimte binnen ook wat minder hahaha!
LikeGeliked door 1 persoon
Gewoon een bordje “dames” en “heren” en als het bij de dames te druk is, dan ga ik wel bij de heren.
LikeGeliked door 1 persoon
Tja, het blijft lastig wanneer iemand tweeslachtig is.
LikeGeliked door 1 persoon
het leven wordt ingewikkeld
Doen en laten doen zeker
LikeGeliked door 1 persoon
Gelukkig met… maar ook dat je geen Hermafrodiet bent, dan had je weer last van keuzestress 😂
LikeGeliked door 1 persoon
Bij oudere generaties bestond dat toen nog niet. En ook de Nederlandse taal is veranderd. Tegenwoordig moet je er ook een Engelstalig woordenboek bij nemen.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik vind het Vlaams meer Engelse leenwoorden hebben dan het Nederlands! Dáár vind je dan weer meer Franse leenwoorden in. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Daar ben ik het eigenlijk niet echt mee eens hoor. Net zoals die vele lege blikjes na oudjaar bij ons in de hof. Maar daar had ik beter op jou blog even verduidelijking over gegeven.
LikeGeliked door 1 persoon
In mijn dialect vind je veel franse leenwoorden. Dit omdat we hier niet ver van de Franse grens wonen.
LikeLike
Hoe gek
Aum Shanti
LikeGeliked door 1 persoon
Haha wat een tekst. Belachelijk… zo. Gaat niet werken zo. Dan plattegrond erbij. Pffffff Fijn weekend.
LikeLike
En? Wie gaat dat controleren? 😂
LikeGeliked door 1 persoon
Garde Punaize ?
LikeGeliked door 1 persoon
😂
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
ja wie ooit met al die zottigheid is begonnen , moet bij het toilet hier boven maar gaan werken als controleur , dan zijn wij misschien af van al dat gezeur
fijn weekend groet
LikeLike