Regenboog !

Ik was gisteren in de voormiddag bij de glasbol niet ver van het speelpleintje waar ik zwerfvuil opruim. Toen zag ik plots deze regenboog. Gelukkig had ik mijn telefoon bij me om dit op de foto te zetten.

Eindelijk hebben we een zonnige dag gekregen. Dit doet deugd na weken van duisternis. Voor het weekend voorspellen ze kouder weer. Hopen dan maar dat de zon zich laat zien.

Dit was het voor vandaag. Alvast een fijn weekend gewenst en tot de volgende.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

19 Responses to Regenboog !

  1. Hilde's avatar Hilde schreef:

    Oh een regenboog en op het juiste moment daarvan een foto kunnen nemen, heerlijk. Ja, we waren eraan toe hé.

    Geliked door 1 persoon

  2. doriske's avatar doriske schreef:

    een mooi begin van het nieuwe jaar.

    Like

  3. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    ik heb dit jaar nog geen regenboog gezien…

    Fijn weekend en hier is een @->- voor je.

    Geliked door 2 people

  4. logbankje's avatar logbankje schreef:

    En nog de pot met goud gevonden? Hans

    Geliked door 1 persoon

  5. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Hier voorspellen ze centimeters sneeuw. Een regenboog kan heel mooi zijn. Indrukwekkend, en meestal ook zo weer weg.

    Geliked door 1 persoon

  6. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Jij ook een fijn weekend, en ga maar niet op zoek naar die goudpot aan het eeind van de regenboog, die is er niet. 😉

    Geliked door 1 persoon

  7. marylou's avatar marylou schreef:

    Regenbogen zijn fantastisch

    Geliked door 1 persoon

  8. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    Ola, dat is mooi

    De voorbij twee dagen was het leuk wandelen, koud maar zonnig, toch in de voormiddag

    Geliked door 1 persoon

  9. Hier heeft het deze ochtend lekker gevroren 🙂

    Geliked door 1 persoon

  10. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Hier ook zonnig in de ochtend, maar nu weer zwaar bewolkt.
    Altijd mooi de regenboog!

    Geliked door 1 persoon

  11. Patrick's avatar Patrick schreef:

    prachtig die regenboog maar niet als op de autosnelweg bent want dan zit iedereen omhoog te kijken zoals ik overlaatst ervaren heb. Heel gevaarlijk.

    Geliked door 1 persoon

  12. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Altijd mooi, een regenboog.. en al helemáál als je ‘m vast kunt leggen! 🙂

    Hier zóú het zonnig zijn.. wij op stap.. geen zon gezien.. en bijna thuis kregen we een enorme hagelbui over ons heen. Gelukkig zaten we in de auto..! 😉

    Geliked door 1 persoon

  13. ms's avatar ms schreef:

    Hier niks kleur gisteren. Zeven tinten grijs, ja. Vandaag voor de middag zon en blauwe lucht. En nu weer grijs. 🫤

    Geliked door 1 persoon

  14. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Zo die heb je binnen…altijd mooi om te zien

    Geliked door 1 persoon

  15. Karel's avatar Karel schreef:

    ha die Suske
    een mooi moment elke x weer
    je hebt de schoonheid mooi in beeld gebracht

    rustige middag groet

    Geliked door 1 persoon

  16. Die regenboog heb je toch maar mooi in beeld gevangen.

    Hier komen op dit moment de eerste (natte) sneeuwbuien over. We lijken ongeveer 2,5 winterse dagen te krijgen, en daar na loopt de temperatuur weer op tot boven de 10 graden.

    Prettig weekend!

    Geliked door 1 persoon

  17. Yova's avatar Yova schreef:

    Zwerf vuil heb ik zo hekel aan. Mensen pleuren er neer. Bij jou is weer schoon. Regenboog prachtig om te zien. Fijne dag gewenst.

    Geliked door 1 persoon

  18. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Wij kregen gisteren een zonnige voormiddag en een natte namiddag. Voor vandaag ziet het er beter uit. We gaan het beleven.

    Geliked door 1 persoon

  19. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Ja dat zagen wij gisteren ook…. De zon, prachtig, en dan af en toe een bui die zorgde voor dit fenomeen. Prachtig. Ook vandaag gaat het zo, en het is nu gevoelig frisser….Sneeuw wordt voorspeld…

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.