
Deze morgen aan de ontbijttafel :
Gina : deze namiddag ga ik poseren voor Piet Kasso, de schilder.
Tante Martha : hopelijk zal het een mooi schilderij worden.
Bieke : mag ik ook poseren ?
Nonkel Juul : het zal wel niet veel om het lijf hebben.
Buurvrouw Erna : zo’n schilderij mag mijn man niet in huis brengen.
Oldman : zo’n schilderij wil ik op ons schip. Gina natuurlijk ook.
Flip : ik weet een passende plaat om deze maandag mee te starten.
Zo zijn we begonnen met de tweede week van december. Houd het gezond en warm.
Tot de volgende.
🙂

Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeGeliked door 1 persoon
Ik weet niet of Oldman toestemming krijgt van Oma, oma is niet zo van bloot.
Ze zal het vast te koud vinden. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl
LikeGeliked door 1 persoon
lekker nummer.. kende het nog.
LikeGeliked door 2 people
Nooit van gehoord, maar mijn echtgenoot herkent het meteen. Mooi filmpje en mooi nummer.
LikeGeliked door 1 persoon
bij zo’n muziekje moet wel een goed schilderij passen.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Dit soort klasse muziek maken ze vandaag de dag niet meer…
LikeGeliked door 1 persoon
Heerlijk nummer en mooie om de week mee te beginnen en af te sluiten 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Geef ons vrede. Voor in elk geval enkelen in het dorp zou dat een begerenswaardige zaak zijn. 🙂 Mooi liedje!
LikeGeliked door 1 persoon
Nog altijd een lekker nummer van Supersister.
LikeLike
Een nummer dat ik lang niet gehoord heb, alleen voor de muziek zeker het beluisteren waard.
LikeGeliked door 1 persoon
lijkt me iets voor op een warme zomerdag
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
Het is een beetje fris om bloot te lopen. 🥶
LikeLike
heerlijk nummer om weer eens te horen, vaak ver ondergewaardeerd.
LikeLike
mogge Suske
band en nummer mij onbekend
maar mooi naakt is niet lelijk 🙂
geniet de dag
LikeLike
Toffe song
Aum Shanti
LikeLike