
Deze morgen aan de ontbijttafel :
Tante Martha : we zijn in de zes donkere weken beland.
Bieke : wat betekent dat ?
Tante Martha : binnen drie weken zijn we de 21ste december en da’s de kortste dag van het jaar. Nadien lengen de dagen terug.
Nonkel Juul : Maakt mij niets uit. Donker of niet, hier lopen rare vogels rond in het dorp !
Oldman : over wie heb je het ?
Buurvrouw Erna : mijn man moet binnen blijven als het donker is. Het is niet meer veilig tegenwoordig.
Flip : dan weet ik een leuke plaat voor die lui !
Bieke : laat maar horen !
De zes donkere weken zijn ingezet. Maak het toch maar gezellig in en rond het huis.
Tot de volgende.
🙂

Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeGeliked door 1 persoon
Nu maken we het binnen gezelliger en loopt de energierekening weer op.
Het zijn creepy days. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl
LikeLike
Het zijn ook weken waar ik extra geniet van de gezelligheid binnen. Niks mis mee.
LikeGeliked door 1 persoon
Ach die 6 weken vliegen ook weer om hoor. We hebben met z’n allen zo al die feestdagen weggewerkt.
LikeGeliked door 1 persoon
We maken het gewoon gezellig met wat extra lichtjes. Mooi die bovenste (ai) tekening.
LikeGeliked door 1 persoon
ze zullen vlug voorbij zijn, de weken vliegen, en het kan zeker ook gezellig zijn
Radiohead, mooi, dat is lang geleden
LikeGeliked door 1 persoon
Fantastisch nummer met een ongelooflijk sterke gitaar-sound !
Het pluspunt van de donkere dagen is dat het licht langzaam maar zeker toeneemt daarna 😃
LikeGeliked door 1 persoon
Daar zal nonkel Juul zijn voeten aanvegen
LikeGeliked door 1 persoon
Ja zie de eerste kerstbomen alweer branden…dat maakt het wel gezellig.
Al vind ik kaarsen ook wel wat hebben.
En de muziek…tja best aardig op de achtergrond
LikeGeliked door 1 persoon
Pffttt ikke dus
LikeGeliked door 1 persoon
Dit is pas echte muziek,
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Oppassen dat je niet iedereen in een depressie schrijft zo hahahahhaaa!
Vind die plaat echt wel geweldig.. was ‘m alweer een beetje vergeten.
LikeGeliked door 1 persoon
we zullen het, maar nemen zoals het komt Suske
prettige dag
LikeGeliked door 1 persoon
Tja, de donkere dagen voor Kerstmis hè?
Ik houd er niet van.
LikeGeliked door 1 persoon
Zo, met ‘Creep’ staat iedereen meteen weer op scherp om deze donkere week aan te kunnen. Goeie keuze, Suske!
LikeGeliked door 1 persoon
😂😂😂
LikeGeliked door 1 persoon
Nog een paar dagen en dan mag de kerstboom binnen en de lichtjes aan. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
het is omdat je het meld , ik had er niet bij stilgestaan
en het die Creep maar uit gedaan 🙂
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon