Donkere weken !

Deze morgen aan de ontbijttafel :

Tante Martha : we zijn in de zes donkere weken beland.
Bieke : wat betekent dat ?
Tante Martha : binnen drie weken zijn we de 21ste december en da’s de kortste dag van het jaar. Nadien lengen de dagen terug.
Nonkel Juul : Maakt mij niets uit. Donker of niet, hier lopen rare vogels rond in het dorp !
Oldman : over wie heb je het ?
Buurvrouw Erna : mijn man moet binnen blijven als het donker is. Het is niet meer veilig tegenwoordig.
Flip : dan weet ik een leuke plaat voor die lui !
Bieke : laat maar horen !

De zes donkere weken zijn ingezet. Maak het toch maar gezellig in en rond het huis.

Tot de volgende.

🙂


Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

18 Responses to Donkere weken !

  1. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    Geliked door 1 persoon

  2. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Nu maken we het binnen gezelliger en loopt de energierekening weer op.
    Het zijn creepy days. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl

    Like

  3. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Het zijn ook weken waar ik extra geniet van de gezelligheid binnen. Niks mis mee.

    Geliked door 1 persoon

  4. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Ach die 6 weken vliegen ook weer om hoor. We hebben met z’n allen zo al die feestdagen weggewerkt.

    Geliked door 1 persoon

  5. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    We maken het gewoon gezellig met wat extra lichtjes. Mooi die bovenste (ai) tekening.

    Geliked door 1 persoon

  6. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    ze zullen vlug voorbij zijn, de weken vliegen, en het kan zeker ook gezellig zijn
    Radiohead, mooi, dat is lang geleden

    Geliked door 1 persoon

  7. Fantastisch nummer met een ongelooflijk sterke gitaar-sound !
    Het pluspunt van de donkere dagen is dat het licht langzaam maar zeker toeneemt daarna 😃

    Geliked door 1 persoon

  8. marylou's avatar marylou schreef:

    Daar zal nonkel Juul zijn voeten aanvegen

    Geliked door 1 persoon

  9. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Ja zie de eerste kerstbomen alweer branden…dat maakt het wel gezellig.

    Al vind ik kaarsen ook wel wat hebben.

    En de muziek…tja best aardig op de achtergrond

    Geliked door 1 persoon

  10. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Dit is pas echte muziek,

    Love As Always

    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  11. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Oppassen dat je niet iedereen in een depressie schrijft zo hahahahhaaa!

    Vind die plaat echt wel geweldig.. was ‘m alweer een beetje vergeten.

    Geliked door 1 persoon

  12. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    we zullen het, maar nemen zoals het komt Suske

    prettige dag

    Geliked door 1 persoon

  13. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Tja, de donkere dagen voor Kerstmis hè?
    Ik houd er niet van.

    Geliked door 1 persoon

  14. Zo, met ‘Creep’ staat iedereen meteen weer op scherp om deze donkere week aan te kunnen. Goeie keuze, Suske!

    Geliked door 1 persoon

  15. Joke's avatar Joke schreef:

    😂😂😂

    Geliked door 1 persoon

  16. ms's avatar ms schreef:

    Nog een paar dagen en dan mag de kerstboom binnen en de lichtjes aan. 😉

    Geliked door 1 persoon

  17. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    het is omdat je het meld , ik had er niet bij stilgestaan
    en het die Creep maar uit gedaan 🙂

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.