Kerst op de Grote Markt !

Toen ik me deze middag in het centrum van Roeselare bevond zag ik dat men druk bezig is op de Grote Markt. Dit ging ik even van dichtbij bekijken.

Men is er druk bezig alles in gereedheid te brengen voor de komende kerstdagen.

Radio 2 van de Belgische omroep zal weer present zijn.

Een mens zou hierdoor vergeten dat de Sint nog langs moet komen bij de brave kindertjes.

Fijne dag verder en tot de volgende.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

31 Responses to Kerst op de Grote Markt !

  1. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Hier en daar zie je de ‘Kerst’-voorbereidingen… wel leuk, de vele lichtjes op deze donkere dagen.

    Geliked door 1 persoon

  2. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Kerst komt steeds vroeger. Maar ik heb er geen probleem mee, dan duurt kerst ook wat langer

    Geliked door 1 persoon

  3. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Hier beginnen ze altijd met kerst meteen na Sinterklaas, niet er voor.

    Geliked door 1 persoon

  4. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Het zit wel allemaal dicht op elkaar die feestdagen.

    Love As Always

    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  5. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    Sint of Kerst

    het blijft commercie Suske

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  6. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Met dank aan het multiculturele denken van ons linkse stadsbestuur is kerstmis tegenwoordig het ‘Winterfeest’ en is de Sint een soort stiefkind geworden. De tradities worden ons afgenomen….Maakt december aardig killer…

    Geliked door 1 persoon

  7. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Mooi om te zien, die Kerst voorbereidingen. En wat een enorme boom!

    Like

  8. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    goeie muziek, warme choco, je gaat er zeker eens naartoe

    altijd leuk zo’n evenement

    Een @->- voor U.

    Geliked door 1 persoon

  9. marylou's avatar marylou schreef:

    Men holt maar verder en verder. Laat alles zijn verloop eens gaan en hol niet ondoordacht verder. Rustig genieten van de feestdagen is zoveel leuker .Ik zet de kerstboom nadat de sint weer uit het land is.

    Geliked door 1 persoon

  10. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Er wordt hard gewerkt in het centrum van Roeselare, mooie kerstboom.
    De toren van de kerk is ziet er fraai uit.
    Radio 2 in een glazenhuis, Oma heeft dit jaar bedankt. Hans

    Geliked door 1 persoon

  11. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Maar ze willen natuurlijk alles klaarhebben zodra Sint z’n hielen heeft gelicht. Ze maken er best veel werk van dus dat vraagt tijd. Zo’n grote boom versieren is geen kleinigheid.

    Geliked door 2 people

  12. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Ze beginnen bijna ieder jaar eerder met de kerst…wacht zelf altijd tot de sint weer het land uit is 😉

    Geliked door 1 persoon

  13. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Eerst de sint voor de kinderen dan de kerst voor ons…

    Geliked door 1 persoon

  14. doriske's avatar doriske schreef:

    ik hou het ouderwets: eerst de sint en dan de voorbereidingen voor kerst.

    Geliked door 1 persoon

  15. Laat ons de Pro-Sint en Contra Kerst beweging oprichten !

    Geliked door 1 persoon

  16. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Men is er dit jaar overal vroeg bij. De Sint geraakt in de vergeethoek.

    Geliked door 1 persoon

  17. Het is jammer dat de kerst Sinterklaas elk jaar wat meer probeert te verdringen. Het moest niet mogen.

    Geliked door 1 persoon

  18. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Er wordt blijkbaar meer geld verdiend aan Kerst dan aan de Sint.. en het geld regeert.

    Geliked door 1 persoon

  19. Karel's avatar Karel schreef:

    ha die Suske
    ja die kerst doet het mooie kinderfeest geen goed , ik vind het spijtig 😦

    rustige middag groet

    Geliked door 1 persoon

  20. Joke's avatar Joke schreef:

    Zo is dat Suske, die Sint wordt vergeten 😀

    Geliked door 1 persoon

  21. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Very nice!

    Geliked door 1 persoon

  22. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Ze zijn er overal vroeg bij dit jaar.

    Geliked door 1 persoon

  23. Patrick's avatar Patrick schreef:

    vroeger zetten ze altijd de boom na sinterklaas.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.