Toen ik me deze middag in het centrum van Roeselare bevond zag ik dat men druk bezig is op de Grote Markt. Dit ging ik even van dichtbij bekijken.

Men is er druk bezig alles in gereedheid te brengen voor de komende kerstdagen.

Radio 2 van de Belgische omroep zal weer present zijn.

Een mens zou hierdoor vergeten dat de Sint nog langs moet komen bij de brave kindertjes.
Fijne dag verder en tot de volgende.
🙂

Hier en daar zie je de ‘Kerst’-voorbereidingen… wel leuk, de vele lichtjes op deze donkere dagen.
LikeGeliked door 1 persoon
Kerst komt steeds vroeger. Maar ik heb er geen probleem mee, dan duurt kerst ook wat langer
LikeGeliked door 1 persoon
Hier beginnen ze altijd met kerst meteen na Sinterklaas, niet er voor.
LikeGeliked door 1 persoon
Het zit wel allemaal dicht op elkaar die feestdagen.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Sint of Kerst
het blijft commercie Suske
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
Met dank aan het multiculturele denken van ons linkse stadsbestuur is kerstmis tegenwoordig het ‘Winterfeest’ en is de Sint een soort stiefkind geworden. De tradities worden ons afgenomen….Maakt december aardig killer…
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi om te zien, die Kerst voorbereidingen. En wat een enorme boom!
LikeLike
goeie muziek, warme choco, je gaat er zeker eens naartoe
altijd leuk zo’n evenement
Een @->- voor U.
LikeGeliked door 1 persoon
Men holt maar verder en verder. Laat alles zijn verloop eens gaan en hol niet ondoordacht verder. Rustig genieten van de feestdagen is zoveel leuker .Ik zet de kerstboom nadat de sint weer uit het land is.
LikeGeliked door 1 persoon
Er wordt hard gewerkt in het centrum van Roeselare, mooie kerstboom.
De toren van de kerk is ziet er fraai uit.
Radio 2 in een glazenhuis, Oma heeft dit jaar bedankt. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeGeliked door 1 persoon
Maar ze willen natuurlijk alles klaarhebben zodra Sint z’n hielen heeft gelicht. Ze maken er best veel werk van dus dat vraagt tijd. Zo’n grote boom versieren is geen kleinigheid.
LikeGeliked door 2 people
Kerst nadert inderdaad met rasse schreden. Ik ga een dezer dagen even kijken naar die kerstboom. Neem ik een foto die ik hier zal tonen.
LikeLike
Ik moet in de tuin kijken of de boom nog goed genoeg is.
LikeGeliked door 1 persoon
Ze beginnen bijna ieder jaar eerder met de kerst…wacht zelf altijd tot de sint weer het land uit is 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Eerst de sint voor de kinderen dan de kerst voor ons…
LikeGeliked door 1 persoon
ik hou het ouderwets: eerst de sint en dan de voorbereidingen voor kerst.
LikeGeliked door 1 persoon
Laat ons de Pro-Sint en Contra Kerst beweging oprichten !
LikeGeliked door 1 persoon
Ik word alvast lid van deze beweging.
LikeGeliked door 1 persoon
👍😉
LikeGeliked door 1 persoon
Men is er dit jaar overal vroeg bij. De Sint geraakt in de vergeethoek.
LikeGeliked door 1 persoon
Het is jammer dat de kerst Sinterklaas elk jaar wat meer probeert te verdringen. Het moest niet mogen.
LikeGeliked door 1 persoon
Met al die versieringen en commerce wordt het op den duur twee maanden kerst.
LikeGeliked door 1 persoon
Er wordt blijkbaar meer geld verdiend aan Kerst dan aan de Sint.. en het geld regeert.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is inderdaad zo. Alle winkels zijn al weken in kerststemming hier. Black friday buiten beschouwing gelaten.
LikeLike
ha die Suske
ja die kerst doet het mooie kinderfeest geen goed , ik vind het spijtig 😦
rustige middag groet
LikeGeliked door 1 persoon
Zo is dat Suske, die Sint wordt vergeten 😀
LikeGeliked door 1 persoon
Very nice!
LikeGeliked door 1 persoon
Ze zijn er overal vroeg bij dit jaar.
LikeGeliked door 1 persoon
vroeger zetten ze altijd de boom na sinterklaas.
LikeGeliked door 1 persoon
Ja eerst nog de sint maar dat duurt maar één dag
LikeGeliked door 1 persoon