Roddelen op maandagmorgen !

Deze morgen aan de ontbijttafel :

Bieke : nonkel wat lees je in de krant ?
Nonkel Juul : nog een en ander over juffrouw Pruym !
Buurvrouw Erna : allemaal roddels ! mijn man mag die niet lezen !
Tante Martha : we roddelen allemaal wel eens !
Hans : Flip leg maar eens een plaat op !
Flip : komt er aan hoor !

Welke roddelbladen lezen jullie ?

Fijne maandag en tot de volgende.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

19 Responses to Roddelen op maandagmorgen !

  1. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    enkel eens bij de kapster terwijl ik zit te wachten anders nooit

    Geliked door 1 persoon

  2. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    De Prive is mijn favoriet.

    Like

  3. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    ik heb geen roddelblad, ik heb er wel ooit gelezen als ik dat toevallig tegenkwam, maar dat is lang geleden

    Een @->- voor U.

    Geliked door 1 persoon

  4. logbankje's avatar logbankje schreef:

    De roddels zijn er weer op de maandagochtend.
    Onder spanning staan, je durft wel Suske. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl

    Geliked door 1 persoon

  5. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Leven en laten leven!

    Geliked door 1 persoon

  6. Roddelblaadjes… ik heb er ooit 1 keer in gebladerd en heb er nog steeds hoofdpijn van 🥴
    Graces Jones is ook mijn type niet 🤠

    Geliked door 1 persoon

  7. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Ik lees nooit roddelbladen, zelfs niet bij de kapper. Ik word sowieso nerveus van tijdschriften. Niets voor mij zo van de hak op de tak.

    Geliked door 1 persoon

  8. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Grace is niet mijn favoriet, al weet ik niets te roddelen over haar, misschien moet ik toch de roddelbladen gaan lezen.

    Geliked door 1 persoon

  9. Ik pak hooguit eens zoiets van de leestafel bij de kapper als iemand anders de krant al zit te lezen.

    Prettige maandag verder.

    Geliked door 1 persoon

  10. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Geen tijd voor roddelbladen 😉
    Maar of je wilt of niet hier lees je al roddel en achterklap op het net 😉

    Geliked door 1 persoon

  11. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Niks mis met een vette roddel op maandagochtend, maar ik lees geen roddelbladen. Grace Jones…een iconische zangeres! Sommigen ga je met de jaren meer waarderen.

    Geliked door 1 persoon

  12. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    ik moet je teleurstellen Suske; geen

    Geliked door 1 persoon

  13. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Ik lees één of ander gesproken dagblad.

    Love As Always

    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  14. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Geweldige zangeres….

    Geliked door 1 persoon

  15. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Roddelbladen.. bestaan die nog? 😉 Ik kijk ook nooit naar die roddelprogramma’s op tv.. dat geleuter in de ruimte.. heb wel wat beters te doen.

    Geliked door 1 persoon

  16. ms's avatar ms schreef:

    Geen. Al kunnen de gazetten er ook wat van. 🫤

    Geliked door 1 persoon

  17. Walt's's avatar Walt's schreef:

    Goed begin van de week, het zorgt ook voor verbinding:-)

    Geliked door 1 persoon

  18. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Ik lees geen roddelbladen, zelfs de krant niet.

    Geliked door 1 persoon

  19. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    ja roddel is van alle dag
    zal ook wel over Grace Jones geroddeld zijn
    ik lees geen roddelbladen 🙂

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.