Het is feest !

Zaterdagavond waren alle medewerkers, bestuursleden en vrijwilligers uitgenodigd op het stadhuis voor de 50st verjaardag van VOC Opstap.

Er werd volop gespeeched. Hieronder zie je schepen Hostekint die armoedebeleid onder haar bevoegdheden heeft met naast haar de burgemeester.

Achteraf werden alle aanwezigen in de bloemetjes gezet en was het tijd voor een drankje.

Volgend weekend begint het feest dat maar liefst drie dagen duurt.

Groepsfoto : Roos Sintobin.

Fijne dag verder.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

22 Responses to Het is feest !

  1. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Aandacht voor vrijwilligers is niet verkeerd, en daar hoor jij natuurlijk ook bij.

    Geliked door 1 persoon

  2. די מריו's avatar די מריו schreef:

    De vrijwilligers mogen van mij alle aandacht krijgen. Zij doen het werk altijd.

    Love As Always

    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  3. ms's avatar ms schreef:

    Ik denk daar hetzelfde over als Karel. Als ze de vrijwilligers in de bloemetjes willen zetten zonder zelf in de zon te staan, dat ze dan een echt boekeeke bloemen geven of een traktatie in het frietkot. 🫤😉

    Geliked door 1 persoon

  4. het mag zeker gevierd worden, de burgemeester aanwezig daar ben ik persoonlijk niet zo’n voorstander van, maar waarschijnlijk is het alleen de receptie

    Een @->- voor U.

    Geliked door 1 persoon

  5. marylou's avatar marylou schreef:

    Dat verdienen vrijwilligers dubbel en dik. Onze maatschappij heeft hen nodig op ontzettend veel plekken.

    Geliked door 1 persoon

  6. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Daar mag wel even bij stilgestaan worden.

    Geliked door 1 persoon

  7. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Het is een hele club de bestuursleden en vrijwilligers die samen goed werk verrichten. Hans

    Geliked door 1 persoon

  8. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Dat verdienen alle vrijwilligers dubbel en dwars.. al vind ik nog steeds dat je gewoon betááld moet worden voor werk..! 😉

    Geliked door 1 persoon

  9. Toch een mooi gebaar dat jullie vrijwilligers werk in de bloemekes wordt gezet !

    Geliked door 1 persoon

  10. Joke's avatar Joke schreef:

    Proficiat aan alle vrijwilligers!

    Geliked door 3 people

  11. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Mooi dat men jullie in de bloemetjes zet. Jij mag wel een flink boeket krijgen!

    Geliked door 1 persoon

  12. Dat hoort inderdaad gevierd te worden. Hopelijk wordt het een mooi feest, waarbij ook en vooral de vele vrijwilligers in het zonnetje gezet worden. Veel belangrijke zaken en initiatieven kunnen niet zonder die vrijwilligers!

    Geliked door 1 persoon

  13. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Dat verdienen jullie ook met al wat jullie doen.
    Zonder vrijwilligers waar zouden we dan zijn

    Geliked door 1 persoon

  14. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    een terecht eerbetoon Suske !!

    Geliked door 1 persoon

  15. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    helemaal niet verkeerd om daar veel aandacht aan te besteden.

    Geliked door 1 persoon

  16. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Vrijwilligers mogen best eens in de bloemetjes worden gezet.

    Geliked door 1 persoon

  17. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Goed initiatief. Je staat er zelf ook op…zij het achteraan….:)

    Geliked door 1 persoon

  18. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    bravo voor alle vrijwilligers!

    Geliked door 1 persoon

  19. Patrick's avatar Patrick schreef:

    ja op het einde van het jaar wordt er hard gefeest overal. Niet dat ik zelf die drukte fijn vind maar iedereen mag zich ontspannen.

    Geliked door 1 persoon

  20. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    stelen die schepenen en burgemeester nu niet alle aandacht weg van de vele vrijwilligers

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.