Reuzenrad !

Toen ik deze morgen naar buiten stapte bleek dat alle auto’s een laagje wit gekregen hadden. Koud dus. Sneeuw nog niet te zien.

Nadat ik Eva naar haar tijdsbesteding gebracht had ging ik even langs bij de Colruyt. Toen ik buiten kwam met mijn winkelkar die allesbehalve vol lag, maar die me toch een aardige duit gekost had bleek het geregend te hebben. Gelukkig geen gladde wegen door aanvriezende regen.

Tenslotte even halt houden bij een halal supermarkt nabij het stationsplein. Het reuzenrad staat geduldig te wachten op de eerste klanten. Toch maar even een foto genomen.

Ik wens jullie alvast een fijn weekend en tot de volgende.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

23 Responses to Reuzenrad !

  1. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Het is inderdaad al koud geweest de afgelopen dagen… het is wennen.

    Geliked door 1 persoon

  2. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Gisterochtend voor het eerst de auto moeten ontdoen van een sneeuwlaag, maar ook de voortuin en ons deel van de straat. IK was als altijd de enige. Onder die sneeuwlaag zat een laagje ijs. Goed voor akelige valpartijen. En ik neem dan de verantwoordelijkheid… En was nog lekker ook…wel fris…

    Geliked door 1 persoon

  3. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Zo, ik verlang nu alweer naar de zomer, ik heb sneeuw gezien en dat wil ik altijd voorkomen. Nog een dagje kou en dan wordt het weer iets warmer.

    Love As Always

    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  4. kermis, dat is wel leuk, hopelijk heb je lekkere dingen gekocht om te koken, of ga je smoutebollen eten?

    Ik wens je een fijn weekend en hier is een @->- voor U.

    Geliked door 1 persoon

  5. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Het leven lijkt op een draaimolen, we draaien onze rondjes maar mee.
    Boodschappen, ook die kosten stijgen maar door, nu weer door de ramp in Spanje. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    Geliked door 2 people

  6. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Een reuzenstaat staat niet geduldig te wachten want een reuzenrad is geen persoon.

    Geliked door 1 persoon

  7. De sneeuw is hier nu weer goeddeels gesmolten, maar de temperatuur nadert intussen het vriespunt weer. Best kans dat het hier vannacht weer wit wordt. Het is kwakkelweer.

    Prettig weekend.

    Geliked door 1 persoon

  8. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Wel winterse kou maar gelukkig nog geen gladdigheid dat is een pluspunt. Dat reuzenrad zou ik ook overslaan.

    Geliked door 1 persoon

  9. ms's avatar ms schreef:

    Wij zoeken een kerstmarkt waar ze niet aan kermis doen. We zien wel waar we uitkomen. Misschien ook wel eens een kijkje gaan nemen op die van Landen, maar die is binnen … 🫤

    Geliked door 1 persoon

  10. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    extra koud daar boven denk ik

    Ja die winkelkar, je hebt niet veel mee voor 50 euro

    Geliked door 1 persoon

  11. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    dat lijkt me knap koud daarboven… gelukkig wordt het weer wat warmer

    Geliked door 1 persoon

  12. Patrick's avatar Patrick schreef:

    tegenwoordig is het inderdaad soms schrikken als je de rekening van de supermarkt mag betalen.

    Geliked door 1 persoon

  13. Is dat reuzenrad speciaal neergepoot voor de kerstmarkt ?
    Op de duur wordt kerst nog een echt circus…

    Geliked door 1 persoon

  14. doriske's avatar doriske schreef:

    zonder veel aandacht voor prijzen de kar vullen is er niet meer bij.
    kerstmis wordt elk jaar meer kermis.

    Geliked door 1 persoon

  15. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    niet erg uitnodigend bij dit frisse weer Suske

    Geliked door 1 persoon

  16. mizzD's avatar mizzD schreef:

    In BE zijn er altijd van die reuzenraderen bij de kerstmarkten hè.. heb daar mooie herinneringen aan!

    Geliked door 1 persoon

  17. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Een mooi plaatje!

    Geliked door 1 persoon

  18. Joke's avatar Joke schreef:

    Geregend? Gelukkig niet glad.
    Nu een beetje koud dat reuzenrad maar zondag als het open is, kan er veel volk op zitten met het ‘lente’weer 😀

    Geliked door 1 persoon

  19. marylou's avatar marylou schreef:

    Geen weer om in het reuzenrad te gaan. Je waait eruit je jas vandaag.

    Geliked door 1 persoon

  20. Karel's avatar Karel schreef:

    ha die Suske
    trek maar warme kleding aan , als je met dat rad omhoog gaat om mooie foto’s te maken
    ja een smerige natte kou ook hier , ietsje sneeuw vanochtend , maar de regen haalde het al weg
    weinig voor veel dus in je kar

    rustige middag groet

    Geliked door 1 persoon

  21. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Zal het ook koud zijn in het rad brrrr
    Fijn weekend

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.