
Deze morgen aan de ontbijttafel :
Bieke : er zit een nieuw meisje in onze klas.
Mieke : het is een rare, precies een robot ofzo.
Tante Martha : zolang jullie dat meisje maar niet pesten.
Ernest den evangelist : heb je naaste lief gelijk jezelf !
Bieke : ze heet Lieke en woont bij die gekke professor.
Nonkel Juul : die professor betrouw ik niet. Rare kwast !
Oldman : ik zal eens een pint met die professor gaan drinken.
Hans Bank : Flip ! leg maar eens een leuke plaat op.
Een electronische start van deze nieuwe week. Het ziet er naar uit dat het winters gaat worden. Dus buiten gaan jasje aan !
Tot de volgende.
🙂

Het is best een aardige robot, eentje met een menselijk gezicht.
Oldman weet wel hoe je iemand aan het praten krijgt. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl
LikeLike
Met Oldman is het aardig praten over koetjes en kalfjes.
LikeLike
TopPop! (Ach, leefde Penny de Jager nog maar) De titel en uitvoerenden van het liedje zeiden me niks, maar ik ken het natuurlijk wel. Zo tegen 1980 begon ik met de komst van de synthesizer de belangstelling voor popmuziek eventjes te verliezen, maar gelukkig kwam die later wel weer terug. Toch heb ik dit liedje helemaal uitgeluisterd en met plezier ook nog. Helemaal niet verkeerd!
LikeGeliked door 1 persoon
Ik schuif wel even aan bij de ontbijttafel om naar het muziekje te luisteren. Wel oud maar nog niet vergeten.
LikeGeliked door 1 persoon
Lekker tijdloze muziek !
Vandaag was ik blij dat de verwarming in mijn auto nog goed werkt
LikeGeliked door 1 persoon
Lekker tijdloze muziek !
Vandaag was ik blij dat de verwarming in mijn auto nog goed werkt 👍
LikeGeliked door 1 persoon
Best een leuk nummer, Suske.
LikeGeliked door 1 persoon
Hans Bank 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Dat zullen we morgen goed voelen, denk ik
LikeGeliked door 1 persoon
Bieke, Mieke, Lieke.. volgens mij maakte het mij op die leeftijd niets uit.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Ik vind het voor zo een keer best weer een leuk nummer.
Prettige dag verder, Suske!
LikeGeliked door 1 persoon
Typisch die sound van eind jaren ’70 -begin ’80 hè, dit bandje.. je had er veel zo toen.
LikeGeliked door 1 persoon
Mijn thermisch ondergoed ligt al klaar. 😎
LikeGeliked door 1 persoon
ik zal het maar op de Bankshow laten
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
Als je houdt van bepaalde muziek kan dat je aardig brengen op het niveau waarop je zelfs met een robot nog plezier weet te maken….
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
ik zou toch liever met Bieke spelen dan met die Lieke
en dan zonder die muziek 🙂
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Volgens mij kan ik me best behelpen met Lieke…
LikeGeliked door 1 persoon