
Die morgen aan de ontbijttafel :
Bieke : hoe was je weekend ?
Nonkel Juul : euh, vraag dat maar eens aan Oldman !
Tante Martha : een gat in je geheugen door de drank ?
Buurvrouw Erna :mijn man mag niet drinken.
Oldman : het was een leuk feestje.
Nonkel Juul : Volgend weekend weer van dat ?
Flip : ik ga jullie niet zoeken hoor !
Hans : laten we een stukje muziek afspelen !
Laat ik jullie een leuke en gezellige week toewensen. Geniet met mate.
🙂

Dat veel drinken zal zijn tol eisen
LikeLike
Nonkel Juul en Oldman vermaken zich wel in het weekend.
dat Bieke en Mieke nog op tijd thuis zijn geraakt.
Ze waren niet weg te slaan uit de studio. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl
LikeLike
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeLike
Gelukkig heb ik niet teveel gedronken dit weekend, anders zou dit muziek mijn hoofd laten ontploffen. 😉
LikeLike
Het weekend is weer voorbij, zullen we maar even niets drinken dan.
Love As Always
Dimario
LikeLike
Alles met mate gebruiken is een wijs besluit…
LikeGeliked door 1 persoon
Lekker drankj…. eh…. liedje!
LikeGeliked door 1 persoon
Geinig, meestal is andersom en dreigt moeder de vrouw op te stappen als manlief niet stopt met drinken. 🙂
LikeGeliked door 2 people
Tja dan zijn er veel die kunnen verdwijnen 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Iedereen moet drinken.. anders gaan ze dood.. maar je zult wel geen water bedoelen zeker? 😉
LikeGeliked door 1 persoon
En ook geen koffie of thee ! 🙂
LikeLike
alles met mate(n) Suske
prettige dag
LikeGeliked door 1 persoon
Oh jee. Moeilijk om reageren. Want voor de één ben je dan een zuipschuit en voor de andere een zuurpruim. Alles met mate en je van tijd tot tijd eens te pletter amuseren moet toch kunnen, zeker.
LikeGeliked door 1 persoon
Drank maakt meer kapot dan je lief is….. Oude slogan, en ik kan beamen dat dit zo is. Niet omdat ik zelf een drinker ben, integendeel zelfs, maar ik heb in de jeugd en daarna ervaren dat types die drinken eigenlijk onuitstaanbare egoisten zijn. En meestal medelijden kennen met zichzelf als drijfveer om vooral door te gaan….
LikeGeliked door 1 persoon
Het is alweer lang geleden dat ik mijn laatste druppel alcohol heb gehad…
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
ik ben juist gestopt met drinken 😁
geniet de dag
LikeLike