
Woensdag was het mooi herfstweer. Vandaag en de volgende dagen beloven om ook zo mooi te worden. Zoals je op de foto ziet ligt het kerkplein reeds vol afgevallen bladeren.

Met zo’n mooi weer is het zonde binnen te blijven. Dan maar de tuin in. Even gras maaien. Waarschijnlijk de laatste keer dit jaar. Alhoewel het droog weer is, is het gras goed nat wat het maaien niet makkelijker maakt.
Nadat ik Eva opgehaald had, nog even een rondje zwerfvuil. Met het regenweer van vorige week was er niets van in huis gekomen. Ik had achteraf weer een volle zak zwerfvuil en sluikstorten mee naar huis.

Rest mij jullie een fijne donderdag te wensen. Geniet van het mooie herfstweer binst we de kans hebben.
🙂

Ik ga zeker niet binnen blijven en laat de blaadjes maar vallen zodat de bomen kaal zijn als het weer gaat stormen ,dat is veel veiliger
LikeGeliked door 1 persoon
Wat mag de samenleving blij zijn met mensen als jij!!
LikeGeliked door 1 persoon
Het was inderdaad prachtig weer!
LikeGeliked door 1 persoon
De eerste bladeren vallen ook hier van de bomen, maar er moet nog een beetje wind overheen om de bomen echt kaal te maken. Zover is het nog niet…
LikeGeliked door 1 persoon
Het is prachtweer. Van mij mag het tot eind december zo mooi blijven. En dan eventueel begin januari zo weer oppakken.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Allemaal dood en verderf, en alles rot, je moet wel erg luguber zijn kan je daar van genieten.
LikeGeliked door 1 persoon
De herfst is wel een mooie periode, mooie kleuren maar liefst niet te veel regen.
Dat hebben we genoeg gehad. Hans
Nokel Juul die houdt vast wel van boerenkool.
LikeGeliked door 1 persoon
geniet van de mooie herfstdagen, dat doe ik ook.
LikeGeliked door 1 persoon
prachtige herfstdagen momenteel, zalig om nu buiten te zijn
LikeGeliked door 1 persoon
Het is nu echt bos-bezoek weer 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Hier ook al veel afgevallen blad maar er wordt nog niet aan gedaan om het op te ruimen. Zal nog wel gebeuren want zodra er nattigheid valt wordt het spiegelglad.
LikeGeliked door 1 persoon
Zijn vrouw is veel te katholiek om aan scheiden te denken. Dan maar de zonde bedekken met de mantel der liefde.
LikeLike
Dan moet ze haar kruis dragen.
LikeGeliked door 1 persoon
Terwijl ik dit schrijf, zit ik buiten op het terras in het zonnetje. Het mag zo de hele herfst blijven.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik vind het weer ook prima zo. Laat maar gaan…
LikeGeliked door 1 persoon
Ja de bladeren vallen zelfs zonder wind 😉 En dat zwerfvuil blijft komen hè
LikeGeliked door 1 persoon
Het is momenteel heerlijk herfstweer, volop genieten toch?
LikeGeliked door 1 persoon
Jaa.. dig zijn echt de betere herfstdagen hè.. prachtig die verkleurende bomen met die mooie blauwe lucht erboven.. genieten!
LikeGeliked door 1 persoon
Met dit weer is de herfst goed uit te houden. Als straks de zon schijnt, ga ik nog maar even naar het bos, denk ik.
Maak er een mooie dag van, Suske.
LikeGeliked door 1 persoon
Ervan genieten zolang we kunnen.
LikeGeliked door 1 persoon
Moet je dat zwerfvuil meenemen naar huis? Bij ons hebben ze daar ophaalpunten voor voorzien.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik moet dat zwerfvuil inderdaad meenemen naar huis. Ik moet stad contacteren om de zakken op te komen halen. Meestal is dat dan op een vrijdag.
LikeGeliked door 1 persoon
Eikebah! 😁
LikeGeliked door 1 persoon
Ik hou niet van de herfst, maar als het zo’n mooie dagen zijn zoals gisteren en vandaag, dan kan ik er goed mee leven.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik moet het gras ook nog maaien, maar ik maai het niet als het nat is. Dat is niet goed voor het gras en de wortels, maar het kan natuurlijk wel. Ik hou me teveel aan wat het beste is voor gras en planten 😛
LikeGeliked door 1 persoon
en ’s morgens is het ook al een pak frisser maar toch beter dan die regen.
LikeGeliked door 1 persoon
Heerlijk hè, de herfst. Zeker als het dan zo’n mooi weer is. Ik kan genieten van al die bladeren. Lekker om doorheen te lopen, net als toen we kind waren.
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
ja hier en daar is er al flink blad gevallen , maar er hangt nog zat aan de bomen hoor
inderdaad als je de kans hebt er op uit gaan om het mooie weer te genieten
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon