Maandag, tijd voor een feestje !

Deze morgen ten huize van nonkel Juul :

Het was weer een geslaagd feestje zegt Oldman.
Daar herinner ik me niets van zegt nonkel Juul !
Dat kan ik me voorstellen antwoordt tante Martha.
Wij willen ook een feestje roepen Bieke en Mieke.
Komt niet van in huis antwoordt tante Martha.
Jullie blijven lekker thuis moppert nicht Irene.
Dan maar een vrolijk plaatje draaien weet Flip.

Rest mij jullie alvast een fijne nieuw week en gezellige maandag toe te wensen.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

15 Responses to Maandag, tijd voor een feestje !

  1. marylou's avatar marylou schreef:

    Dat zijn herinneringen. Wat gaat de tijd supersnel.

    Geliked door 1 persoon

  2. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Bieke en Mieke zijn altijd welkom zegt Oma, zelfs voor een feestje met de meiden. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl

    Geliked door 1 persoon

  3. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    De maandag is niet de geschiktste dag voor een feest, maar het kan wel.

    Geliked door 1 persoon

  4. Een lekker vette clip 🎵👍🎸

    Geliked door 1 persoon

  5. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    Waar is de tijd

    Maar ojee mijn verkoudheidshoofd, vlug de klank uit 🤭

    Geliked door 1 persoon

  6. Lekker nummer en een leuke clip!

    Mooie maandag verder.

    Geliked door 1 persoon

  7. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Nou dat was ijdele hoop, het werd dus toch een puinhoop. Maar mét een muziekje dat ik nog wel ken.

    Geliked door 1 persoon

  8. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Ha die mogen op mijn feestje wegblijven

    Geliked door 1 persoon

  9. Ze hadden best dit weekend mee gekund naar het soekot, ik heb er dit weekend wel verschillende gezien.

    Love as Always

    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  10. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Haha waar blijft de tijd..!

    Geliked door 2 people

  11. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Een beetje een duistere maandag, maar met een beetje muziek komt alles weer goed.

    Geliked door 1 persoon

  12. John's avatar John schreef:

    Ook al een klassieker zo ondertussen. Ze hebben heel wat muziek gemaakt in de tussentijd.

    Geliked door 1 persoon

  13. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    De clip had ik nog nooit gezien. Stevige party. Dat feestje zou ik niet graag in mijn huis hebben…

    Geliked door 1 persoon

  14. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    dat werd een flinke bende daar in dat huis 🙂

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.