
Deze morgen ten huize van nonkel Juul :
Het was weer een geslaagd feestje zegt Oldman.
Daar herinner ik me niets van zegt nonkel Juul !
Dat kan ik me voorstellen antwoordt tante Martha.
Wij willen ook een feestje roepen Bieke en Mieke.
Komt niet van in huis antwoordt tante Martha.
Jullie blijven lekker thuis moppert nicht Irene.
Dan maar een vrolijk plaatje draaien weet Flip.
Rest mij jullie alvast een fijne nieuw week en gezellige maandag toe te wensen.
🙂

Dat zijn herinneringen. Wat gaat de tijd supersnel.
LikeGeliked door 1 persoon
Bieke en Mieke zijn altijd welkom zegt Oma, zelfs voor een feestje met de meiden. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl
LikeGeliked door 1 persoon
De maandag is niet de geschiktste dag voor een feest, maar het kan wel.
LikeGeliked door 1 persoon
Een lekker vette clip 🎵👍🎸
LikeGeliked door 1 persoon
Waar is de tijd
Maar ojee mijn verkoudheidshoofd, vlug de klank uit đź¤
LikeGeliked door 1 persoon
Lekker nummer en een leuke clip!
Mooie maandag verder.
LikeGeliked door 1 persoon
Nou dat was ijdele hoop, het werd dus toch een puinhoop. Maar mét een muziekje dat ik nog wel ken.
LikeGeliked door 1 persoon
Ha die mogen op mijn feestje wegblijven
LikeGeliked door 1 persoon
Ze hadden best dit weekend mee gekund naar het soekot, ik heb er dit weekend wel verschillende gezien.
Love as Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Haha waar blijft de tijd..!
LikeGeliked door 2 people
lekker man!
LikeGeliked door 1 persoon
Een beetje een duistere maandag, maar met een beetje muziek komt alles weer goed.
LikeGeliked door 1 persoon
Ook al een klassieker zo ondertussen. Ze hebben heel wat muziek gemaakt in de tussentijd.
LikeGeliked door 1 persoon
De clip had ik nog nooit gezien. Stevige party. Dat feestje zou ik niet graag in mijn huis hebben…
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
dat werd een flinke bende daar in dat huis 🙂
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon