
Deze morgen aan de ontbijttafel :
Nonkel Juul : bah, het is weer maandag.
Tante Martha : je bent heel het weekend op stap geweest.
Buurvrouw Erna : We zullen maar niet vragen waar je zat.
Nonkel Juul : ik was op stap met Oldman.
Oldman : ik weet van niets !
Flip : ik weet ook van niets, maar zal wel een plaatje voor jullie draaien.
Ziezo, het is weer eens maandag. Hopelijk is het weekend een meevaller geweest.
Tot de volgende.
🙂

Wanneer nonkel Jul er op uittrekt, weet je nooit wanneer hij weer opduikt
LikeGeliked door 1 persoon
Stevig begin van de week……
LikeGeliked door 1 persoon
de maandag of iedere dag goed beginnen is leuk
en samen op stap is nog beter
Een @->- voor U.
LikeGeliked door 1 persoon
Deze band kan heel goed gitaar spelen. Maar deze vrouw zit maar te wachten. Haha… Fijne dag.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik wil niet klikken, maar het was reuze gezellig met Oldman aan boord, nou aan boord dat was ’s morgens bij de koffie. Hans
Ot. Een mooie gouwe ouwe is het, fijne dinsdag gewenst.
Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl
LikeGeliked door 1 persoon
Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl
LikeLike
Ik kan het geen verkeerde start van de week vinden dit muziekje, lekker!
LikeGeliked door 1 persoon
Best wel een heerlijk stukje onversneden akoestische blues van Motörhead.
Hier kan ik de hele dag naar luisteren 😎🎸👍
LikeGeliked door 1 persoon
Het deuntje met de gitaar is geweldig 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Het was verkiezingsweekend 😀
LikeGeliked door 1 persoon
Oldman met Nonkel Juul, ik hoop maar dat Oldman naar zichzelf luistert ipv naar Nonkel.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Er zijn er vandaag wel meer met een kater wakker geworden, denk ik.
LikeGeliked door 1 persoon
Euh.. ik sla even over denk ik.
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi stukje muziek, over de tekst hoeven we het niet te hebben…
LikeGeliked door 2 people
Lekker muziekje om de week mee te beginnen. Prettige dag verder.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is ook alweer een oudje. R.I.P. Lemmy.
LikeGeliked door 1 persoon
Fijne week, Suske!
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
het was een goed weekend hier , zonder hoerenkast 😁
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon