Bouwwerkzaamheden !

Deze week fietste ik door de wijk vlakbij. Daar zijn ze nog steeds druk bezig met de bouw van sociale woningen. Je kan al min of meer zien hoe het eindresultaat zal zijn. Met nieuwe woningen komen er ook nieuwe gezinnen in de wijk.

Ik ben benieuwd hoe dat verder zal evolueren in de wijk.

Verder wens ik jullie een fijne vrijdag en alvast een even fijn weekend.

Tot maandag bij leven en welzijn.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

23 Responses to Bouwwerkzaamheden !

  1. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Dat zijn mooie woningen.

    Geliked door 1 persoon

  2. Joke's avatar Joke schreef:

    Hopelijk goed wonen.

    Geliked door 1 persoon

  3. meninggever's avatar meninggever schreef:

    In NL is nieuwbouw vrijwel onmogelijk omdat linkse stromingen hier de ‘stikstofcrisis’ in het leven hebben geroepen om zo de moderne tijd en de agrarische sector te smoren. Elk plan voor nieuwbouw loopt daardoor jaren vertraging op. Resultaat is dat er vele te weinig wordt gebouwd en men uiteindelijk ook vrijwel geen sociale woningbouw meer op poten krijgt. De gemiddelde huizenprijzen stijgen intussen naar ongekend niveau. Vanwege de kinderen bewoog ik me de afgelopen weken in die wereld en was verbijsterd om te zien wat een normale (niks bijzonders) middenwoning tegenwoordig kost. Ook in de provincie…

    Like

  4. Yova's avatar Yova schreef:

    Dit moet ook gaan gebeuren. Vaak gaat dan langzaam. Bij ons in Haarlem zie je ook heel veel van. Echt niet normaal. Word steeds drukker. Binnenkort gaat vlakbij ons 10 hoog bouwen. Fijne dag.

    Geliked door 1 persoon

  5. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Dat hoor ik graag, sociale woningen, want die worden er hier te weinig gemaakt.

    love As Always

    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  6. marylou's avatar marylou schreef:

    Mensen zouden allemaal een betaalbaar dak boven hun hoofd moeten hebben

    Like

  7. De toekomstige bewoners zullen er waarschijnlijk erg blij mee zijn. Een nieuwe gezinswoning met een klein tuintje is echt een genot tegenwoordig.

    Like

  8. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Het zijn mooie sociale woningen, daar kan men met plezier wonen.
    Gelijk voorzien van zonnepanelen, wie weet ook een warmtepomp. Hans

    Like

  9. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Ik wens je ook een heel fijn weekend en dat er fijne buurtbewoners komen wonen.

    Like

  10. En zo wordt alles volgebouwd… Maar de mensen moeten ergens kunnen leven hé?

    Geliked door 1 persoon

  11. doriske's avatar doriske schreef:

    roeselare wordt net als alle andere steden en dorpen bomvol gebouwd.

    Geliked door 1 persoon

  12. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Dat worden vast gewilde huisjes, en véél beter dan al die hoogbouw.

    Geliked door 1 persoon

  13. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Wat leuk om zo een bouwproject te volgen hè…

    Hopelijk brengt het gezelligheid in de wijk

    Fijn weekend

    Geliked door 1 persoon

  14. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Zó hard nodig hè, sociale woningbouw. De wijk hier is klaar, maar daar is praktisch álles toch koopwoningen geworden.. alleen de appartementen niet. En alles is hartstikke duur en er staat daar nu ineens veel te koop.. blijkbaar door mensen opgekocht om duurder door te verkopen.. ergerlijk.

    Geliked door 1 persoon

  15. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    Dat ziet er goed uit, ze zullen vlug bewoond zijn denk ik

    Geliked door 1 persoon

  16. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Dat schiet al mooi op Suske.
    Voor jou ook alvast een fijn weekend gewenst.

    Geliked door 1 persoon

  17. ms's avatar ms schreef:

    Het ziet er wel al goed uit.

    Geliked door 1 persoon

  18. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Fijn dat er plekken komen voor gezinnen. Bouwen ze ook speeltuintjes en dergelijke?

    Like

  19. John's avatar John schreef:

    Er zijn genoeg mensen op zoek naar een betaalbare woning. Hopelijk wordt het een fijne buurt.

    Geliked door 1 persoon

  20. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    ziet er goed uit , hopelijk fijne gezinnen die er komen en de buurt verrijken

    geniet de dag

    Geliked door 2 people

  21. Patrick's avatar Patrick schreef:

    Dat gaat niet lang meer duren voor er nieuwe gezinnen zijn. Tegenwoordig worden die huizen heel snel gebouwd. Het is bijna band werk.

    Geliked door 1 persoon

  22. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    De tijd zal het uitwijzen. Hopelijk wordt het een fijne plek om te wonen.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.