
Nonkel Juul : ik ben gisteren bijna weg gewaaid.
Tante Martha : Het is nog altijd geen zomers weer.
Erna : Geef mij maar costa del sol.
Bieke : zou het ook zo’n weer zijn in de stad ?
Ernest den evangelist : het regent voor de rechtvaardigen en de onrechtvaardigen.
Oldman : Weer of geen weer, als er op het schip maar een feestje is met de meiden.
Flip : dan leg ik alvast een zomerse plaat op.
Het belooft een wisselvallige week te worden, maar laten we ons goed humeur niet verliezen.
Groetjes.
🙂

Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeLike
voor mij hetzelfde weer als gisteren, nog wat meer zon
dat zomers plaatje is dan nog beter
Een @->- voor U.
LikeGeliked door 1 persoon
Summer in the city!, dat wel alleen de zon weet het nog niet. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl
LikeGeliked door 1 persoon
Verdorie het nummer kan ik niet afspelen puf puf. Dacht een leuk zomers nummer 😂
LikeGeliked door 1 persoon
Vandaag een hele dag buiten gespeeld met onze kleinkinderen. Er waren wat wolken, maar geen druppel regen is hier gevallen.
LikeGeliked door 1 persoon
Nu is het bewolkt weer. Vanavond krijgen weer regen. Deze muziek is zeker mooi om te luisteren. Wind hou ik niet zo van. Fijne avond.
LikeLike
mooi liedje alleszins
LikeGeliked door 1 persoon
In ieder geval een heel prettig muziekje om de week mee te beginnen, waarvoor dank!
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi nummer en redelijk mooi weer vandaag!
LikeGeliked door 1 persoon
T-shirtweertje. Maar voor hoelang?
LikeGeliked door 1 persoon
een mooi nummer
om bij wag te dromen Suske
prettige dag
LikeGeliked door 1 persoon
Heerlijk nummer…nu de zomer nog 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Het is in ieder geval weer een mooi nummer om aan te horen.
LikeGeliked door 1 persoon
In Fryslân is het wisselend bewolkt met zonnige perioden. Van de kamer ziet het er lekker uit, maar dat valt buiten met 16,4°C toch nog tegen. Maar ‘Summer in the city’ biedt hoop op beter.
Mooie dag verder.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat was en is een lekker nummer…. De zomer komt er aan. Woensdat wordt het even tropisch heet en daarna….onweer….
LikeGeliked door 1 persoon
Hier schijnt de zon ook, dat geeft hoop!
LikeGeliked door 1 persoon
Het is buiten inderdaad kouder op straat. Dus dank voor een van mijn favorieten, Lovin Spoonful
LikeGeliked door 1 persoon
In Rotterdam schijnt ie! 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Nou in deze city komt een beetje de zon door… zou het dan toch helpen zo’n plaat.
Love As always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
ja er stond een flinke wind , er was sprake van de 1ste zomer storm , en die is er zowel in als buiten de stad 🙂
mooi nummer , toen en nu nog
nu het weer nog 🙂
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon