
Samen met Eva was ik in een oud gebouw van waaruit binnenkort live radio uitzendingen zullen te horen zijn. Die zullen zowel online of via FM te beluisteren zijn. Meer hierover vind je hier. Ik ontmoette ook de man op de foto. Of die mee zal werken met de uitzendingen is niet bevestigd noch ontkend.
Reden van ons bezoek was dat er activiteiten zullen doorgaan waar Eva in geïnteresseerd is. Even ons licht opsteken dus.
Vlak bij dat gebouw is er een park en daar staat een goede vriendin van me, namelijk Sierlijkheid. Even gedag zeggen en natuurlijk een foto van haar nemen zodat jullie weer weten over wie ik het heb.

Al bij al enkele leuke ontmoetingen.
Fijne vrijdag en alvast een leuk weekend gewenst.
🙂

Ja, blote borsten, daar maak ik ook altijd even een foto van.
LikeGeliked door 1 persoon
Deze man heeft blijkbaar geen last van radio hoofd. Lol!!! Grappig te zien. Leuke vriendin mag het zijn. Mooie brons beeld. Fijne dag.
LikeGeliked door 1 persoon
De man met het radiohoofd, zag mezelf er in.
Het is leuk radio maken, neemt wel veel tijd.
Activiteiten zijn voor ieder goed. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
@ ja hij is een vakman in de dop.
LikeGeliked door 1 persoon
Die man heeft er alleszins al het hoofd voor om daar te werken
Hopelijk kan Eva haar keuze maken tussen de activiteiten
LikeGeliked door 1 persoon
leuk toch, dit allemaal opmerken, en radiohead vond ik wel goed gevonden
Ik dacht eerst ; daar staat bent van looy
Fijn weekend @->-
LikeGeliked door 1 persoon
= zon-nebloem
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk beeld van die man met zijn radiohoofd. Hij draagt ook een leuk pak.
En die vriendin van je mag er zijn hoor.
LikeGeliked door 1 persoon
Wel grappig dat beeld met radio hoofd, maar “jouw vriendin” is natuurlijk véél mooier. Al de zon doorkomt mag ze zich wel goed insmeren. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Indien gewenst wil ik wel helpen haar in te smeren. 🙂
LikeLike
Jij bent ook altijd zó behulpzaam. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Ontmoetingen om U tegen te zeggen 🤗
LikeGeliked door 1 persoon
Die vriendin van jou is het bekijken wel waard.
Bij het lezen van de titel had ik toch gerekend op een fijne stukje muziek van Radiohead. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Dan speel ik voor u :
LikeLike
Wat een sympathiek gebaar! Ik wist niet dat je ook een verzoekplatenprogramma hebt. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Leuke ontmoetingen.. ze zeiden alleen niet veel denk ik. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Spraakzaam zijn ze inderdaad niet.
LikeLike
Alweer weekend…de tijd vliegt
Mooie ontmoetingen had je dus…fijn weekend
LikeLike
Irénée Duriez ..ik heb zijn museum eens bezocht en kreeg er interessante uitleg over het gieten van bronzen beelden
Maar als je er één beeld van gezien hebt, heb je ze allemaal wel gezien
en dat is jammer
LikeGeliked door 1 persoon
Wat een prachtig beeld, die meneer met de tv op zijn hoofd. Die zou ik graag bij ons in de woonkamer zetten.
LikeLike
Wat nieuws zien is altijd leuk, de dame uiteraard ook, maar die kennen we nog, toch.
LikeGeliked door 1 persoon
Zouden alle vrouwen deze vormen bezitten werd de wereld meteen een stuk plezieriger. Zeker als ze die vormen ook onbekommerd mochten tonen. Maar ja, er lopen woven rond….en dinosauriers die daarmee niet kunnen omgaan. Ik blijf het prachtig vinden….
LikeGeliked door 1 persoon
Ik vraag me af waarom ze sierlijkheid altijd moeten uitbeelden met opgestoken armen. Waarschijnlijk komt dat door de sierlijkheid van ballerina’s. Maar die vegelijking gaat hier niet op.
Het lijkt eerder op een publiciteit voor deo zo
Het is een mooi beeld, daar niet van, maar die radiokop zegt meer waar hij voor staat.
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
die Irénée Duriez , zie ik liever dan die gozer met een hoofd als een radio 😁
en wat wijzer geworden over de activiteiten die Eva wil ondernemen
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
het ene kunstwerk vind ik toch wel beter dan het andere.
LikeGeliked door 1 persoon