Zwart Poesje !

Al geruime tijd maakt deze zwartkijker de tuin onveilig. Nu is de tuin niet genoeg meer voor deze viervoeter. Woensdag kwam hij de woonkamer binnen en legde zich te slapen op de vensterbank. Tegen de avond had hij een plekje gevonden op de bank. Kortom, die doet net alsof hij thuis is. Dit is dan weer niet naar de zin van de Dubbelganger zoals we de kat die op Louis lijkt noemen. Donderdagmorgen stoof het in de keuken. Dubbelganger gaat naar de koelkast en wacht er tot hij een schelleke kippenwit krijgt. Zoals Eva onlangs opmerkte : het wordt hier een kattenhotel. Kesha, het witte harige poesje van de buurvrouw bekijkt dit alles van op een afstand zoals we van haar gewoon zijn. En Louis ? Die trekt zich van dit alles niets aan. Een geruste ziel.

Dit was het weer voor vandaag en deze maand. We zijn halverwege 2024. Tijd vliegt. Na het weekend ben ik er weer met Muziek op maandag en wat de rest van de komende week betreft zie ik wel.

Groetjes en tot dan.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

23 Responses to Zwart Poesje !

  1. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Amaai die durft!

    Geliked door 1 persoon

  2. marylou's avatar marylou schreef:

    Voor katten is het bij jullie de zoete inval

    Geliked door 1 persoon

  3. doriske's avatar doriske schreef:

    ware het niet dat lily hier in de zetel ligt ik zou zweren dat zij het is.

    Geliked door 1 persoon

  4. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Ja het wordt een kattenhotel bij jullie 😀. Het moet daar echt goed zijn.

    Geliked door 1 persoon

  5. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    De katten komen graag langs bij jullie. Ze weten waar het goed is.

    Geliked door 1 persoon

  6. bij ons komen de katers al eens voor het raam paraderen enzo, maar gelukkig blijven ze buiten

    Fijn weekend @->-

    Geliked door 1 persoon

  7. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Ik heb tegenwoordig ook een paar vaste gasten die de tuin gevonden hebben.

    Geliked door 1 persoon

  8. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Eva kon weleens gelijk krijgen, zoveel katten, bij mij komt er geen één de huiskamer binnen,

    Love as Always

    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  9. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Het is gewoon rustig en knus bij jullie in huis.
    die van mij zocht ook rustige buren op om te logeren. Hans

    Geliked door 1 persoon

  10. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Ja als je de katten gaat verwennen met lekkere hapjes snap ik wel dat ze allemaal weten waar ze moeten zijn.
    Maar er een mooi weekend van!

    Geliked door 1 persoon

  11. Tine de Jong's avatar Tine de Jong schreef:

    Die weet inderdaad al hoe deze zich kan thuis voelen bij jou. Wilt vast ook veel liefde ontvangen wat dit katje vast ook wel zal ontvangen. Wellicht is het een kennis van de tuinkatten van Louis. Wens jullie gezellige dagen toe allemaal daar.

    Geliked door 1 persoon

  12. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    Die beslist zelf waar hij thuis is, en daar is het niet slecht, de zetel ligt zacht, een schelleke uit de koelkast op tijd en stond, meer moet dat niet zijn 🙂

    Geliked door 1 persoon

  13. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Zolang ze Louis niet treiteren…haha

    Geliked door 1 persoon

  14. Brutale katten hebben de halve wereld, en andere helft pakken ze er in de loop der tijd wel bij.

    Prettig weekend, Suske.

    Geliked door 1 persoon

  15. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    een bezoeker met lef Suske

    prettige dag

    Geliked door 1 persoon

  16. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Dat diertje zoekt gewoon gezelschap en veiligheid. Dat je dit biedt en de eigen poezenfamilie dat prima vindt is een teken dat deze zwarte poes geen kwaad in de zin heeft….wel trek misschien….

    Geliked door 1 persoon

  17. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Wat leuk dat die kat zich zo thuis voelt bij jullie. Ik vind het wel iets liefs hebben.

    Like

  18. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Ja, sommige katten zijn zo brutaal.. hier heeft er ook eens eentje binnen gezeten.. boven zelfs.. die sprong ineens op vriendliefs bureau, die op zijn beurt opsprong van de schrik ervan hahahaaa! Maar we bonjouren ze meteen weer naar buiten hoor.. wie weet wat zo’n beest meebrengt aan ongenode gasten..?

    Geliked door 1 persoon

  19. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Altijd wat te beleven met een kat in de buurt.

    Geliked door 1 persoon

  20. ms's avatar ms schreef:

    De zoete inval …😃

    Geliked door 1 persoon

  21. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    Louis is de verstandigste van het hele stel

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  22. Patrick's avatar Patrick schreef:

    De ene kat zal de andere aantrekken:-) gelukkig trekt Louis er zich niets van aan.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.