Moederdag !

Afgelopen zondag was het “Moederdag”. Voor deze gelegenheid had Eva wafels gebakken naar een recept van Jeroen Meus. Die waren inderdaad lekker. In de vroege namiddag trokken we met een handvol wafels naar mijn moeder. Die vond ze lekker. We lieten een handvol bij haar voor later op de dag of de volgende dag.

Mijn schoonmoeder mocht er later op de dag ook van proeven. De rest nam Eva maandagmorgen mee naar haar tijdsbesteding.

Eva had voor haar moeder ook nog een kaars gemaakt. Die staat nu in de living.

Dit was het dan weer voor vandaag.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

22 Responses to Moederdag !

  1. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Mooie verwennerij. Straks de vaders.

    Geliked door 1 persoon

  2. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    moederdag hebben jullie goed gevierd, leuk!
    Een @->- voor U.

    Geliked door 1 persoon

  3. marylou's avatar marylou schreef:

    Eva is altijd actief bezig

    Geliked door 1 persoon

  4. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Toch gezellig verlopen de Moederdag en de wafel is lekker.
    hier valt niet meer te vieren. Hans

    Like

  5. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Eva heeft iedereen weer goed verwent.

    Love As Always
    dimario

    Geliked door 1 persoon

  6. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Eeen echte verwen Moederdag, voor meerdere moeders, zo is het feest bedoeld. Iets voor elkaar doen.

    Geliked door 1 persoon

  7. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    goed om de moeders toch te verwennen Suske

    Geliked door 1 persoon

  8. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Een paar zelfgebakken wafels… njammie 😋
    Jullie leggen je moeder echt wel in de watten

    Geliked door 1 persoon

  9. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Eva heeft veel moeders blij gemaakt met zelfgebakken lekkers.

    Geliked door 1 persoon

  10. doriske's avatar doriske schreef:

    heb ik ook nog gebakken, zijn inderdaad zeer lekker, worden door jong en oud gesmaakt en krijgen niet de tijd om te beschimmelen.

    Geliked door 1 persoon

  11. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Een lekkere wafel smaakt me ook wel.

    Geliked door 1 persoon

  12. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Heerlijke verrassing op de dag van haar moeder en oma’s!

    Geliked door 1 persoon

  13. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Voordeel van lekkers meenemen is dat je mee mag helpen ze op te maken 😉

    Geliked door 1 persoon

  14. Eva is echt op alle vlakken actief dus. Een lekker koekje is op zijn tijd niet weg.

    Geliked door 1 persoon

  15. ms's avatar ms schreef:

    Lekkere moederkesdag!

    Like

  16. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Lekker voor de moeders! Ik neem aan dat je er zelf ook wel van gesnoept hebt …

    Geliked door 1 persoon

  17. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    dat zal gesmaakt hebben en dubbel zo lekker doordat ze door hun kleindochter gemaakt zijn

    Geliked door 1 persoon

  18. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Mmm wafels… lekker!

    Geliked door 1 persoon

  19. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Wat een lekkere verwennerij op Moederdag!

    Geliked door 1 persoon

  20. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    jullie hebben de moeders dus fijn verwend met lekkers

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.