Koud en nat !

Gisteren woensdag was het erg koud en nat. Niet te geloven dat de zomer dichterbij komt. De gemiddelde temperatuur alhier lag rond de zes graden. Gelukkig heb ik dinsdag het gras gemaaid. Dat stond meer dan hoog. Ik was niet de enige. Overal in de straat en omgeving hoorde ik het geluid van grasmaaiers.

Wat doet een mens dan ? Gelukkig is er de PC nog. Luisteren naar de show van Hans Bank of Spotify opzetten. Ondertussen schrijven aan mijn verhalen. Ditmaal weer enkele bladzijden over de hachelijke avonturen van meester Pilchard. Of die ooit gaan verschijnen en indien ja, wanneer weet ik niet.

De foto nam ik op het stationsplein, maar de meesten onder jullie herkennen die omgeving. Die nam ik toen ik rond de middag een boodschap deed in één van de vele zaken daar op het plein. Niet bepaald een foto om vrolijk bij te worden.

Nu afwachten of het echt warmer weer zal worden komend weekend.

Tot de volgende !

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

22 Responses to Koud en nat !

  1. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    De ganse week was het koud hé, iedereen verlangt naar wat warmte

    En dan zie ik in het park kuikentjes van eenden, ganzen… Die prutskes kruipen ook dicht bij de ouders

    Geliked door 1 persoon

  2. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Ik hoorde dat het nu alweer na het weekend werd. Ze schuiven het steeds verder voor ons uit.

    Love As always

    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  3. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    April doet wat hij wil. Het kan gelukkig alleen maar beter worden.

    Geliked door 1 persoon

  4. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Gezien het koude weer is de pc een leuke afleiding.
    Het mooie van het stationsplein is wel dat het groen aan de bomen het goed doet. Hans

    Like

  5. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    het tij zal wel eens keren Suske

    prettige avond

    Geliked door 1 persoon

  6. doriske's avatar doriske schreef:

    een beetje warmte en wat zon, zowat iedereen kijkt ernaar uit

    Geliked door 1 persoon

  7. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Van het weer moeten we het niet hebben… Het gebouw op de foto is een vertrouwd beeld. Ik begin me er gewoon thuis bij te voelen. Heb je de foto van Nonkel Juul bij Sjoerd gezien! Geweldig toch?

    Like

  8. Iedereen is dat snert weer beu denk ik…
    In de weekend beloven ze beter weer ! We leven terug op hoop 😎

    Like

  9. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Oh, aprilse grillen… ik heb er genoeg van!

    Like

  10. Patrick's avatar Patrick schreef:

    een sombere foto. Dat kan nooit blijven duren dus er is hoop:-)

    Like

  11. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Men zegt van wel, maar ik moet het eerst zien, voorlopig is het ook vandaag weer niet warm.

    Like

  12. ms's avatar ms schreef:

    Of het al geregend heeft weet ik niet, maar het er hierboven in elk geval erg donkergrijs uit.

    Like

  13. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    We verheugen ons nu al op die ene warme dag 😉

    Like

  14. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Waardeloos dat weer hé.. het mag eindelijk wel eens een beetje warmer gaan worden van mij hoor! Maar de IJsheiligen zijn altijd pas ná begin mei verdwenen.. dus het zou nog wat langer zo kunnen blijven.. brrrr!

    Like

  15. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Het blijft maar duren… waardoor we met z’n allen ook minder bewegen en meer voor de pc hangen.

    Like

  16. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Dat gedoe met het koude natte weer is genoeg geweest. Je hebt nog je verhalen om te schrijven, leuk en veel werk.

    Like

  17. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Het is hier in en rond Amsterdam precies winter en af en toe nog erger. Hagel, regen, wind, onweer het gaat maar door. Juist als ons lokale carnaval gaat plaatsvinden, zaterdag a.s. Koningsdag, wordt het eindelijk beter weer bij zuidenwind. We gaan het zien en beleven…

    Like

  18. Het was hier in het noorden niet beter, en ook vandaag lijkt weer koud en nat te verlopen. Het wordt wat zachter vanaf het weekend, zo zegt men, maar ik zie nog geen langdurige verbetering. We gaan het zien.

    Like

  19. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske

    nee dit weer maakt niet vrolijk
    het stukje muziek bij Hans uit “68 denk ik wel

    geniet de dag

    Like

  20. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Het warm weer mag gaan beginnen. 🌞

    Aum Shanti

    Geliked door 1 persoon

  21. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Koud en nat, de herfst gaat verder…

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.