Tante Martha : het was me het weekendje wel !
Erna : wat heeft uw vent nu weer uitgestoken ?
Bieke : nonkel Juul ligt nog steeds bewusteloos in het schuurtje.
Erna : dat zou van mij geen waar zijn hoor. Mijn vent mag geen bier drinken.
Tante Martha : gelukkig was Oldman niet in de buurt. Het zou nog erger geweest zijn.
Flip : laat ik maar een plaatje draaien om deze maandag mee te starten.
Hopelijk hebben jullie geen hoofdpijn na afgelopen weekend.
Geniet de dag en tot de volgende.

Altijd lekker, een stukkie ZZTop
LikeGeliked door 1 persoon
Die hoofdpijn zou kunnen opduiken bij beluister van deze muziek
LikeGeliked door 1 persoon
Nou, Als je morgen de GGOS luistert zal je verbaast zijn. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl
LikeLike
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeLike
Nee géén hoofdpijn na het weekend, wél na het muziekje luisteren. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Als je hier niet klaarwakker van wordt, dan weet ik het ook niet meer 😃
LikeGeliked door 1 persoon
ZZtop! 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
mijn favorieten zullen die niet meteen worden Suske
prettige dag
LikeGeliked door 1 persoon
Ik ben er nooit echt fan van geweest, maar ik heb er ook gene hekel aan. Vorige week heb ik op tv nog een concert van ZZ Top gezien, ze brengen wel wat op het podium.
LikeGeliked door 1 persoon
Het is mijn muziek niet, maar ze zijn wel leuk om te zien. Mijn overgrootvader had ook zo’n baard, we noemen hem ZZ-top.
LikeGeliked door 1 persoon
Ha de muziek doet het bij mij niet maar ken die wel…en is een goeie band
LikeGeliked door 1 persoon
Haha wij lusten geen biertjes hoor. Helemaal geen drank. Hoofdpijn heb ik elke dag al. Muziek is best wel druk om te luisteren. Wel apart. ˚ ༘✶ ⋆。˚ ⁀➷Fijne week˚ ༘✶ ⋆。˚ ⁀➷
LikeGeliked door 1 persoon
Oh leuk.. ZZTop, lang niet gehoord. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
ZZ-Top en bier gaan heel goed samen
LikeGeliked door 1 persoon
Die Erna zou ik zó tussen het papier en de muur plakken met lijm op whiskybasis. 😎
LikeGeliked door 1 persoon
Geen bier voor mij maar ZZ top ja hoor. Ze hadden goede nummers.
Aum Shanti
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
krijg in die paar minuten meer hoofdpijn van de muziek dan in een jaar bierdrinken 🙂
ben vandaag 32 dagen alcohol vrij
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Die tijd heb ik gelukkig achter me gelaten…
LikeGeliked door 1 persoon
Ik heb gisteren zowaar twee biertjes gedronken tijdens de finale. Soms mag het weleens.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
hoofdpijn ken ik gelukkig niet…
het was een fijn weekend
Een @->- voor U.
LikeGeliked door 1 persoon