De vergadering !

Soms is het er stil. Dan weer een schreeuw. Zo gaat het verder. Ene op de stoel, tweede IN de kattenbak en buiten nummer drie. Het is vooral de zwarte die zich baas wil maken, zowel over de andere katten als hun personeel. Dat neemt Louis natuurlijk niet, met alle gevolgen vandien.

Vervelen met dat zootje doen we ons helemaal niet.

Fijne dinsdag.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

28 Responses to De vergadering !

  1. marylou's avatar marylou schreef:

    Katten brengen leven in huis

    Geliked door 1 persoon

  2. Hilde's avatar Hilde schreef:

    Die hebben het daar goed bij jullie.

    Like

  3. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Ik heb er maar één , dan valt er weinig te vergaderen! 😉

    Geliked door 1 persoon

  4. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    heel herkenbaar, hier zit ook zo’n kat, je ziet ze soms niet en toch is ze ergens voor me

    Een @->- voor U.

    Geliked door 1 persoon

  5. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Ze gedragen zich voorbeeldig voor de camera 👍

    Geliked door 1 persoon

  6. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Goed overleg is belangrijk, zo weten ze samen hoe ze jouw voor het karretje kunnen spannen. Hans

    Geliked door 1 persoon

  7. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Ook zij hebben een leven met hun verhalen. Soms wat heftig, soms rustig.

    Love As always
    dimario

    Geliked door 1 persoon

  8. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    Dat is een soap op zich

    altijd iets te beleven

    Geliked door 1 persoon

  9. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Je kan er bij fantaseren wat je maar wilt, dat had ik vroeger in de kippenren.

    Geliked door 1 persoon

  10. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Er is altijd leven met huisdieren, hè? Ik zou ook heel de dag de kattenbak bezet houden, als ik de rest wil dwarszitten (-:

    Geliked door 1 persoon

  11. Patrick's avatar Patrick schreef:

    altijd leuk met die huisdieren:-)

    Geliked door 1 persoon

  12. Lijkt me daar ambiance total te zijn 😹😸🐈😺

    Geliked door 1 persoon

  13. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Ze hebben allen zoiets van wie doet me wat 😉

    Geliked door 1 persoon

  14. Als ik zo’n blogje lees, mis ik onze katten nog wel eens.

    Geliked door 1 persoon

  15. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Het klinkt als een behoorlijk levendige situatie bij jou thuis! Katten kunnen echt interessante persoonlijkheden hebben. Het lijkt erop dat de zwarte kat echt zijn territorium wil afbakenen. Hoe gaan de andere katten en het personeel om met zijn bazige houding?

    Geliked door 1 persoon

  16. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Herkenbaar! Leuke beesten.

    Like

  17. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Met katten is er altijd wat te doen in huis, al is het repareren wat er sneuvelt in de strijd.

    Geliked door 1 persoon

  18. ms's avatar ms schreef:

    De taken eerlijk verdeeld, elk zijn domein om te bewaken.

    Geliked door 1 persoon

  19. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Leuk om te zien Suske!

    Geliked door 1 persoon

  20. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    en die brengen leven in huis Suske

    prettige dag

    Like

  21. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Moet je bedenken hoe dat bij ons is met vier katten in huis die allemaal nog aan de relatief jonge kant zijn. Daar is ook hierarchie aanwezig en gelukkig ook een grote sociale cohesie. Die zich soms solidair richt tegen meubilair of personeel. Lief hoor, nooit boos of agressief, maar wel iedere dag anders. En dat maakt dat we zo om ze geven…:)

    Geliked door 1 persoon

  22. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Oh, die ene lijkt inderdaad veel op Louis! Best grappig hè, naar katten kijken.. beter dan naar de poes van de buurvrouw..! 😆

    Geliked door 1 persoon

  23. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Naar katten kun je vaak uren kijken inderdaad. Ze doen van alles en zijn beslist leuk om naar te kijken.

    Like

  24. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    zo te zien gaat het er toch gemoedelijk aan toe 🙂

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.