De plank en andere onzin !

Op zaterdag houd ik het hier simpel en grappig. Althans dat probeer ik toch.

Hier onder een filmpje met weinig woorden zodat het voor iedereen verstaanbaar is. Geschikt om te kijken tijdens dit naar het schijnt natte weekend.

Fijne zaterdag en tot de volgende.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

15 Responses to De plank en andere onzin !

  1. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Ik kan me het filmpje zelfs nog herinneren, humor van “de bovenste plank” 😉

    Geliked door 1 persoon

  2. humor is altijd voor mij :o)

    Een @->- voor U.

    Geliked door 1 persoon

  3. logbankje's avatar logbankje schreef:

    The Plank mooie scats vol Britse humor en Tommy Cooper is de publiekstrekker. Hans

    Geliked door 1 persoon

  4. Een portie Engelse humor kan er altijd wel in 😋👍

    Geliked door 1 persoon

  5. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    hilarisch filmpje Suske 

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  6. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Hahahaha, het klopt hoor!

    Geliked door 1 persoon

  7. Dank voor de Plank!

    Geliked door 1 persoon

  8. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Zal het filmpje later bekijken…een half uur is wel lang haha

    Geliked door 1 persoon

  9. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Een fijne zaterdag nog, met veel humor…..maar volgens mij lukt dat wel, wens ik onze Suske….

    Like

  10. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    De Plank heb ik jaaaaren geleden eens gezien met pracht Engelse humor. Ik ga nog een keer kijken bij je.

    Like

  11. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Haha, een half uur verder maar wel gelachen..

    Like

  12. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Het filmpje ga ik straks bekijken, of beter gezegd vanavond op de televisie. Het ziet er leuk uit

    Like

  13. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Mjaa.. erg hard erom lachen moest ik nu niet hoor, beetje flauw.. maar ik wens je wel een fijn weekend.

    Like

  14. John's avatar John schreef:

    Oei, een filmpje van een half uur. Die moet ik opslaan en later bekijken.

    Het weer begint alvast goed.

    Like

  15. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    altijd leuk zo spelen op een bouwplaats , deden wij vroeger ook , nu red je dat niet meer 🙂
    pracht filmpje , nu weg om boodschappen

    fijn weekend groet

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.