Moeder !

Vrijdag was er een nieuwjaarsreceptie in het woonzorgcenter waar mijn moeder verblijft. Er was enorm veel volk hier op af gekomen zodat het druk was in de zaal waar de receptie door ging. Gelukkig was moeder min of meer hersteld van corona zodat ze ook kon genieten van de natjes en droogjes.

Bij ons zaten nog enkele bewoners waarvan geen familie was afgekomen. Eén ervan was de nieuwe buur van mijn moeder. Ze lijken goed overeen te komen.

Achteraf heb ik hem naar zijn kamer geholpen terwijl Eva voor ons moeder zorgde.

Zondag zijn we nog eens bij haar langs geweest. Ze voelt zich genezen en kan weer genieten van het traditionele ijsje op zondag.

Dit was het dus weer voor vandaag. Tot morgen voor weer een geheel ander onderwerp.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

25 Responses to Moeder !

  1. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Blij dat ze terug beter is!
    Zo triest voor de eenzame bewoners die geen bezoek krijgen… gelukkig is er wel altijd iemand in de buurt waar ze bij terecht kunnen.

    Geliked door 1 persoon

  2. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Aandoenlijk om ze zo samen aan tafel te zien zitten. Ik ben blij dat je moeder is opgeknapt van corona. Dat is niet niks!

    Like

  3. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    aaah gelukkig is ze er door gekomen en zo’n samenkomst is leuk voor die mensen

    Geliked door 1 persoon

  4. een goed gezelschap, waar ze hopelijk veel plezier en goeie gesprekjes mee heeft
    .Een @->- voor U.

    Geliked door 1 persoon

  5. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Wat fijn dat ze beter is. Top! Fijn dat ze een nieuwe buur heeft.

    Geliked door 1 persoon

  6. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Toch fijn om de nieuwjaarsreceptie samen met je moeder te vieren.
    Gelukkig is ze weer hersteld en kan ze weer genieten, dat haar zo is gegund. Hans

    Geliked door 1 persoon

  7. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Heel erg gezellig, als je er van houdt natuurlijk.

    Geliked door 1 persoon

  8. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Mannen zijn in verzorgingstehuizen altijd heel gewild bij de dames, er zijn altijd veel minder mannen dan vrouwen. Dat maakt het misschien een beetje goed voor die meneer die geen bezoek kreeg.

    Geliked door 1 persoon

  9. doriske's avatar doriske schreef:

    toch mooi dat je moeder op haar leeftijd nog een vriendje vindt waarmee ze het goed stelt.
    overmorgen is het nieuwjaarsreceptie voor de familie en de bewoners in het rusthuis waar pappie verblijft. nogal laat dit jaar.

    Geliked door 1 persoon

  10. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Wat mooi Suske. Gelukkig is je moeder weer hersteld en kan ze het goed vinden met de nieuwe buur.

    Geliked door 1 persoon

  11. Peter Grey's avatar Peter Grey schreef:

    Wat fijn dat je moeder weer van haar sapje en ijsje kan genieten. Ook fijn dat ze het lijkt te kunnen vinden met haar nieuwe buur. Mooie foto Suske!

    Geliked door 1 persoon

  12. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Nu dan laat het maar mooi weer worden dan smaken de ijsjes nog lekkerder 😉

    Geliked door 1 persoon

  13. marylou's avatar marylou schreef:

    Goed dat ze weer opgeknapt is

    Like

  14. mizzD's avatar mizzdieke schreef:

    Oei.. corona? gelukkig weer opgeknapt! En ook fijn.. een beetje aanspraak aan een nieuwe buurman.. en vice versa. Worden de dagen toch minder lang in het tehuis. 😉

    Geliked door 1 persoon

  15. Dat klinkt goed, Suske. Als je moeder weer wat is opgeknapt, dan is dat toch weer even een zorg minder.

    Geliked door 1 persoon

  16. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    Gelukkig gaat het weer beter met je moeder Suske

    prettige dag

    Geliked door 1 persoon

  17. ms's avatar ms schreef:

    Ze proberen blijkbaar de familie te betrekken. Jammer als het niet lukt.

    Geliked door 1 persoon

  18. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Fijn dat je Moeder weer is opgeknapt hoor, en nu ook nog een nieuwe buurman….je weet maar nooit hè? hahaha.

    Geliked door 1 persoon

  19. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Mooi om te lezen dat het weer beter met je moeder gaat

    Geliked door 1 persoon

  20. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Wat zitten ze daar gezellig! En leuk dat hij een pet op heeft!

    Like

  21. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    goed te horen dat je moeder weer gezond is , en kon genieten van de receptie
    ook mooi natuurlijk dat haar buurman zo mee kon genieten

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  22. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Fijn dat je moeder goed hersteld is van corona. Triest toch als je familie het laat afweten.

    Geliked door 1 persoon

  23. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Toch triest dat er dan geen familie voor iemand komt. Gelukkig kunnen ze altijd bij jou aansluiten.

    Love As always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  24. Jan Sierhuis's avatar Jan Sierhuis schreef:

    Mooie foto 😄 een goede traditie zo een ijsje. Die Coronatijd maar snel vergeten. Brrr

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.