
Gisteren moest ik even buiten Roeselare. Greet had auto nodig voor afspraak tandarts. Geen probleem voor mij. Dan neem ik de trein. Net zo gemakkelijk.

In de namiddag boodschappen voor VOC Opstap. Heel ander weer dan in de voormiddag. Echt herstweer. Na de boodschappen nog even langs in Asalam, de halal supermarkt nabij het stationsplein. Ook even kijken naar de werken op het stationsplein. Het zal daar tegen de zomer veel veranderd zijn. Dat staat vast.

Dit was het dan weer voor deze woensdag. Fijne dag verder en wie weet keer je de matras nog eens.
🙂

Ja, het is nu maar een grauwe donkere januari, de rest van het jaar kan alleen maar beter zijn.
LikeLike
Over het algemeen is reizen met de trein geen probleem.
Je komt vrij ontspannen op je bestemming.
Helaas is het herfstweer weer terug. Hans
LikeLike
Dat ziet er veelbelovend uit 👍
LikeLike
wat is die stationsbuurt veel veranderd!
deze zomer neem ik er vast en zeker eens een kijkje.
intussen zullen de nieuwe bomen al blaadjes dragen.
LikeLike
In dichtbebouwde steden is het Openbaar vervoer zelfs vaak makkelijker. dan de auto.
LikeLike
Met de trein reizen is ook fijn. Jammer dat wij hier geen station dicht in de buurt hebben.
LikeGeliked door 1 persoon
Aangenaam dat je snel bij de trein bent. Ik zou eerst 15 km moeten reizen. De trein vind ik wel een prettig vervoermiddel. Je kan je benen nog eens strekken. Dat museumplein wordt heus netjes!
LikeGeliked door 1 persoon
Het matras! Goed dat je me eraan herinnert! 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Als je eerst moet reizen om het station te bereiken is de trein voor ons geen optie…
LikeGeliked door 1 persoon
Als e met de trein rijdt moet je geluk hebben want als er wat gebeurt zit je soms uren vast in de trein. Het gebeurt hier regelmatig
LikeGeliked door 1 persoon
Ik ben gisteren ook met de trein geweest. Voor het eerst in ik weet niet hoeveel jaar. Het viel me op hoe stil de treinen van binnen geworden zijn.
LikeGeliked door 1 persoon
Na meer dan 30 jaar weet ik eens niet meer hoe een trein er tegenwoordig van binnen uit ziet.
LikeGeliked door 1 persoon
Vrijdag ga ik weer even met de trein. Dagje Rotterdam. Is ook prima te doen.
Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Je kunt hier ín de stad beter de trein pakken.. kost minder dan parkeren..!
Dat gaat daar goed vooruit op dat stationsplein.
LikeGeliked door 1 persoon
Het voor mij al een hele tijd geden dat ik met de trein ben geweest.
LikeGeliked door 1 persoon
Wij zagen hier op woendag de weken door….Matrassen keren? Je zult zo’n boxspring beslapen…best een dingetje…
LikeGeliked door 1 persoon
Makkelijk met de trein, geen parking nodig. En het gaat ook snel vooruit.
LikeGeliked door 1 persoon
Het gemak aan de trein is dat je niet geconcentreerd moet zijn op de weg en andere autobestuurders
LikeGeliked door 1 persoon
Wij dachten ook meer de trein te nemen voor plaatsen die van uit een station makkelijk te bereiken zijn: de grote steden dus. Maar ze maken het er niet gemakkelijker op.
LikeGeliked door 1 persoon
Lang geleden dat ik met de trein ging. Vanaf hier ook eigenlijk geen optie.
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
ik reis vaak met de trein , is goed te doen
natte boel daar op het plein , je zou bijna willen dat ze alles overdekken 😁
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon