Per spoor enz.

Gisteren moest ik even buiten Roeselare. Greet had auto nodig voor afspraak tandarts. Geen probleem voor mij. Dan neem ik de trein. Net zo gemakkelijk.

In de namiddag boodschappen voor VOC Opstap. Heel ander weer dan in de voormiddag. Echt herstweer. Na de boodschappen nog even langs in Asalam, de halal supermarkt nabij het stationsplein. Ook even kijken naar de werken op het stationsplein. Het zal daar tegen de zomer veel veranderd zijn. Dat staat vast.

Dit was het dan weer voor deze woensdag. Fijne dag verder en wie weet keer je de matras nog eens.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

21 Responses to Per spoor enz.

  1. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Ja, het is nu maar een grauwe donkere januari, de rest van het jaar kan alleen maar beter zijn.

    Like

  2. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Over het algemeen is reizen met de trein geen probleem.
    Je komt vrij ontspannen op je bestemming.
    Helaas is het herfstweer weer terug. Hans

    Like

  3. Dat ziet er veelbelovend uit 👍

    Like

  4. doriske's avatar doriske schreef:

    wat is die stationsbuurt veel veranderd!
    deze zomer neem ik er vast en zeker eens een kijkje.
    intussen zullen de nieuwe bomen al blaadjes dragen.

    Like

  5. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    In dichtbebouwde steden is het Openbaar vervoer zelfs vaak makkelijker. dan de auto.

    Like

  6. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Met de trein reizen is ook fijn. Jammer dat wij hier geen station dicht in de buurt hebben.

    Geliked door 1 persoon

  7. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Aangenaam dat je snel bij de trein bent. Ik zou eerst 15 km moeten reizen. De trein vind ik wel een prettig vervoermiddel. Je kan je benen nog eens strekken. Dat museumplein wordt heus netjes!

    Geliked door 1 persoon

  8. Peter Grey's avatar Peter Grey schreef:

    Het matras! Goed dat je me eraan herinnert! 🙂

    Geliked door 1 persoon

  9. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Als je eerst moet reizen om het station te bereiken is de trein voor ons geen optie…

    Geliked door 1 persoon

  10. marylou's avatar marylou schreef:

    Als e met de trein rijdt moet je geluk hebben want als er wat gebeurt zit je soms uren vast in de trein. Het gebeurt hier regelmatig

    Geliked door 1 persoon

  11. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Ik ben gisteren ook met de trein geweest. Voor het eerst in ik weet niet hoeveel jaar. Het viel me op hoe stil de treinen van binnen geworden zijn.

    Geliked door 1 persoon

  12. Na meer dan 30 jaar weet ik eens niet meer hoe een trein er tegenwoordig van binnen uit ziet.

    Geliked door 1 persoon

  13. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Vrijdag ga ik weer even met de trein. Dagje Rotterdam. Is ook prima te doen.
    Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.

    Love As Always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  14. mizzD's avatar mizzdieke schreef:

    Je kunt hier ín de stad beter de trein pakken.. kost minder dan parkeren..!
    Dat gaat daar goed vooruit op dat stationsplein.

    Geliked door 1 persoon

  15. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Het voor mij al een hele tijd geden dat ik met de trein ben geweest.

    Geliked door 1 persoon

  16. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Wij zagen hier op woendag de weken door….Matrassen keren? Je zult zo’n boxspring beslapen…best een dingetje…

    Geliked door 1 persoon

  17. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Makkelijk met de trein, geen parking nodig. En het gaat ook snel vooruit.

    Geliked door 1 persoon

  18. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    Het gemak aan de trein is dat je niet geconcentreerd moet zijn op de weg en andere autobestuurders

    Geliked door 1 persoon

  19. ms's avatar ms schreef:

    Wij dachten ook meer de trein te nemen voor plaatsen die van uit een station makkelijk te bereiken zijn: de grote steden dus. Maar ze maken het er niet gemakkelijker op.

    Geliked door 1 persoon

  20. John's avatar John schreef:

    Lang geleden dat ik met de trein ging. Vanaf hier ook eigenlijk geen optie.

    Geliked door 1 persoon

  21. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    ik reis vaak met de trein , is goed te doen
    natte boel daar op het plein , je zou bijna willen dat ze alles overdekken 😁

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.