Gina : nonkeltje ga je volgend weekend mee dansen ?
Tante Martha : als hij genoeg gezopen heeft is het een echte breek danser !
Nonkel : maar ik kan helemaal niet dansen met mijn twee linkse voeten !
Erna : mijn man mag niet gaan dansen, daar komt niets goeds van !
Bieke : als nonkel danst maak ik een filmpje voor op Tiktok !
Flip : ik zal alvast een disco plaatje opleggen !
Zo gaan we dansend 2024 verkennen. Zet stoelen en tafel aan de kant en dans alsof je leven er van afhangt.
Fijne zondag.
🙂

Dansen verschrikkelijk leuk
LikeGeliked door 1 persoon
En dat klinkt op een zondagavond ook wel prima.
LikeGeliked door 1 persoon
Haha, heerlijk even een sigaretje op roken en dan aan je act beginnen.
Dancing fool, Oma voelt zich al aan gesproken. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl
LikeGeliked door 1 persoon
Ik weet van zijn bestaan ooit, maar hij zit niet in mijn platenbak.
LikeGeliked door 1 persoon
Dit werd ooit grijs gedraaid in ons huis. Zelf werd ik er wat kriegel van, maar volgens de muzikant in huis was Zappa subliem.
LikeGeliked door 1 persoon
Laat ik het zo zeggen: ik heb geen cd van Frank Zappa, maar hij was een markante musicus. “Mijn man mag niet gaan dansen, daar komt niets goeds van !” Heel goed, that’s the spirit!
LikeGeliked door 1 persoon
Gelukkig ben ik laat op mijn blogronde vandaag, Zappe vroeg op de morgen bekomt me meestal niet zo goed.
LikeGeliked door 1 persoon
Op zondagmorgen draaien wij andere muziek 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
De vertaling van Zappa is min of meer ‘authentiek speciaal’ 😁
LikeGeliked door 1 persoon
Das een fijn dansplaatje waar je zelfs met mijn dansbeperkingen goed op uit de voetjes kan! En het regent hier, met niets te doen goed om even in beweging te zijn!
LikeGeliked door 1 persoon
Yay! Zappa!
LikeGeliked door 1 persoon
Ah Zappa nog es.. leuk!
LikeGeliked door 1 persoon
Zappa was wel een heel bijzonder type….om het netjes uit te drukken….:)
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
dat hebben Bieke en Flip goed uitgezocht
rustige zondag groet
LikeGeliked door 1 persoon
De meest onbegrepen artiest denk ik. De inleiding van dit nummer, over de 2 minuten. Geniaal toch.
LikeGeliked door 1 persoon
In de tijd dat ik de stukken uit de dansvloer danste dacht ik eerder aan “dancing queen”. De niet-dansers dachten misschien wel “fool”.
LikeGeliked door 1 persoon
Frank Zappa, je mocht hem of je mocht hem niet… Ik niet.
LikeGeliked door 1 persoon
als ik frank zappa zie denk ik altijd terug aan een cafe in hechtel,
wij mochten daar thuis niet komen…
Een @->- voor U.
LikeGeliked door 1 persoon