Dancing fool op een zondagmorgen !

Gina : nonkeltje ga je volgend weekend mee dansen ?
Tante Martha : als hij genoeg gezopen heeft is het een echte breek danser !
Nonkel : maar ik kan helemaal niet dansen met mijn twee linkse voeten !
Erna : mijn man mag niet gaan dansen, daar komt niets goeds van !
Bieke : als nonkel danst maak ik een filmpje voor op Tiktok !
Flip : ik zal alvast een disco plaatje opleggen !

Zo gaan we dansend 2024 verkennen. Zet stoelen en tafel aan de kant en dans alsof je leven er van afhangt.

Fijne zondag.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

19 Responses to Dancing fool op een zondagmorgen !

  1. marylou's avatar marylou schreef:

    Dansen verschrikkelijk leuk

    Geliked door 1 persoon

  2. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    En dat klinkt op een zondagavond ook wel prima.

    Geliked door 1 persoon

  3. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Haha, heerlijk even een sigaretje op roken en dan aan je act beginnen.
    Dancing fool, Oma voelt zich al aan gesproken. Hans

    Geliked door 1 persoon

  4. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Ik weet van zijn bestaan ooit, maar hij zit niet in mijn platenbak.

    Geliked door 1 persoon

  5. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Dit werd ooit grijs gedraaid in ons huis. Zelf werd ik er wat kriegel van, maar volgens de muzikant in huis was Zappa subliem.

    Geliked door 1 persoon

  6. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Laat ik het zo zeggen: ik heb geen cd van Frank Zappa, maar hij was een markante musicus. “Mijn man mag niet gaan dansen, daar komt niets goeds van !” Heel goed, that’s the spirit!

    Geliked door 1 persoon

  7. Gelukkig ben ik laat op mijn blogronde vandaag, Zappe vroeg op de morgen bekomt me meestal niet zo goed.

    Geliked door 1 persoon

  8. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Op zondagmorgen draaien wij andere muziek 🙂

    Geliked door 1 persoon

  9. De vertaling van Zappa is min of meer ‘authentiek speciaal’ 😁

    Geliked door 1 persoon

  10. Jan Sierhuis's avatar Jan Sierhuis schreef:

    Das een fijn dansplaatje waar je zelfs met mijn dansbeperkingen goed op uit de voetjes kan! En het regent hier, met niets te doen goed om even in beweging te zijn!

    Geliked door 1 persoon

  11. mizzD's avatar mizzdieke schreef:

    Ah Zappa nog es.. leuk!

    Geliked door 1 persoon

  12. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Zappa was wel een heel bijzonder type….om het netjes uit te drukken….:)

    Geliked door 1 persoon

  13. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    dat hebben Bieke en Flip goed uitgezocht

    rustige zondag groet

    Geliked door 1 persoon

  14. John's avatar John schreef:

    De meest onbegrepen artiest denk ik. De inleiding van dit nummer, over de 2 minuten. Geniaal toch.

    Geliked door 1 persoon

  15. ms's avatar ms schreef:

    In de tijd dat ik de stukken uit de dansvloer danste dacht ik eerder aan “dancing queen”. De niet-dansers dachten misschien wel “fool”.

    Geliked door 1 persoon

  16. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Frank Zappa, je mocht hem of je mocht hem niet… Ik niet.

    Geliked door 1 persoon

  17. als ik frank zappa zie denk ik altijd terug aan een cafe in hechtel,
    wij mochten daar thuis niet komen…
    Een @->- voor U.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.