
Gisteren vrijdag stond ik op met rugpijn en een gevoel dat ik precies nog uren kon slapen. Ik dacht het zal wel overgaan, maar ik bleef moe en pijn voelen.
In de namiddag had ik een afspraak bij het dierencrematorium om de urne met de as van Annabel op te halen. Het is gelukkig niet ver weg. Annabel zal nu een plaatsje krijgen in Eva’s kamer al dan niet naast de urne met Ginger.
Toen ik terug thuis was besloot ik naar bed te gaan om enkele uurtjes uit te rusten. Ik kwam pas deze middag naar beneden. Ik voel met weer al heel wat beter. Het zal één van de vele virussen geweest zijn.
Fijne zaterdag.
🙂

Er zijn veel virussen in omloop…
LikeLike
Rugpijn moet je goed verzorgen want kan soms blijvend zijn.
Hopelijk was hier niets ernstig aan de hand
LikeGeliked door 1 persoon
Ik heb 2.5 week getobd met zo’n virus. Ondanks dat ik er niet aan toe wilde geven lag ik af en toe toch uitgeteld op de bank te rillen… Maar het is weer voorbij. Onze katten die ons ontvielen in het verleden mochten na ‘thuiskomst’ tijdens de koude en natte wintermaanden nog even binnen vertoeven. In de zomer strooiden we de as dan uit in de tuin. Bij elkaar….Dat geef een band…
LikeGeliked door 1 persoon
gelukkig voel je je beter
Van griep kun je heel veel spierpijn hebben, maar rugpijn is vaak toch gewoon rugpijn
LikeGeliked door 1 persoon
Hoop dat dat het weer was. En je je lekker blijft voelen nu. Fijne zondag!
LikeGeliked door 1 persoon
Een virusje van 1 dag?
LikeGeliked door 1 persoon
Rugpijn, maakt het opstaan niet makkelijk.
Het natte weer is ook niet echt goed voor onze gezondheid.
Het dierencrematorium vind ik een plek om waarde vol van je dier afscheid te nemen.
Ik heb toen de as over de zee laten uitstrooien. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Rugpijn, maakt het opstaan niet makkelijk.
Het natte weer is ook niet echt goed voor onze gezondheid.
Het dierencrematorium vind ik een plek om waarde vol van je dier afscheid te nemen.
Ik heb toen de as over de zee laten uitstrooien. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Er zijn héél veel zieke mensen, er heerst van álles, heel vervelend.
Annabel ophalen had vast wel een dagje kunnen wachten
LikeGeliked door 1 persoon
Take care, Suske! ‘Gaauw weer op kloet’n kom’ zeggen hier in het Groningse. (Ik begrijp er zelf ook niks van 🙂 )
LikeLike
Ik ben behoorlijk ziek geweest tussen Kerst en nieuwjaar. Gelukkig gaat het inmiddels wat beter.
LikeGeliked door 1 persoon
Beterschap gewenst hoor !!!!
LikeLike
Beterrschap! Oef, het zit niet mee zo rond de jaarwisseling 🤔
LikeGeliked door 1 persoon
Ik vrees dat het meer dan vier russen zijn die hier rondwaren..! 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Verzorg je toch maar goed 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Hopelijk blijft het daarbij. Luister maar goed naar je lichaam. Beterschap.
LikeGeliked door 1 persoon
Als wijze en goede raad kan ik je meegeven dat het zeer verstandig is om ter alle tijd te luisteren wat het lichaam aangeeft. Een betere thermometer kan je niet hebben, want rust en slaap doen werkelijk ‘wonderen’. Daar kan geen enkel medicijn van meneer docteur tegenop
Tof dat je weer de ‘oude’ en op de been bent.
Geniet van het weekend. Het wordt berekoud…dat dood de virussen alvast!
LikeGeliked door 1 persoon
beterschap.
mijn poezen hebben hun laatste rustplaats gekregen in mijn tuin.
dat mag niet maar mij geeft het een goed gevoel.
LikeGeliked door 1 persoon
Veel mensen in onze omgeving zijn ook ‘ziek’, koortsig. Ik vermoed dus dat er heel wat vervelende griep virusjes de toer doen. Blijf beter maar thuis uitzieken, dan ben je er het snelst vanaf.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat was echt akelig om te doen Suske, beterschap hoor!
LikeGeliked door 1 persoon
Of het ophalen van Annabel deed je meer dan je dacht.
LikeGeliked door 1 persoon
Inderdaad, en dan nog zo’n weer waar je ook niet vrolijker van wordt.
LikeGeliked door 1 persoon
Beterschap
LikeGeliked door 1 persoon
Beterschap, Suske, neem je tijd om uit te zieken!
LikeGeliked door 1 persoon
ha die Suske
Annabel een fijn laatste plekje
jij zelf maar eens heel goed uitrusten en tijd voor jezelf nemen
rustig weekend groet
LikeGeliked door 1 persoon
Eens goed uitrusten kan wonderen doen.
LikeLike
Je zal het echt wel nodig gehad hebben dan. Goed dat het beter is maar beter ware het dat het goed ging.
Verzorg je goed en doe het rustig aan.
LikeLike
🙏
De virussen zijn goedkoop begin van dit jaar
Aum Shanti
LikeGeliked door 1 persoon