Geniet er maar van. Voor je het weet is het weer een doodgewone dag !
🙂
Helaas kan niet Engels lezen. Wel leuk om te zien tekening van deze boek? Op weg naar einde jaar. Fijne dag.
LikeGeliked door 1 persoon
Deze reacties van ons.Linkje…..
hoe leuk :o) Een @->- voor U.
LikeLike
Ja klopt, het is nu alweer een doodnormale dag. Maar nog wél de jaarwisseling te gaan.
Treurig die ongeoefende zangstemmen die zo’n kerstliedje mishandelen! Mijn favoriet is al jarenlang Christmas in Hollis van Run DMC… https://youtu.be/OR07r0ZMFb8?si=BA9_4iTZxXSMpvc-
LikeGeliked door 2 people
En ondertussen is het weer gewoon dag, wel ‘zon-dag’ na een flinke regendag.
Heel plezant
Sommigen maken er een mess van hun kerstdagen. Een ruig kerstliedje moet kunnen. Hans
@ je mag alleen naar de girlsroom onder begeleiding van Oma
@ positief menselijk contact is goed voor een mens.
Lekker ruige metal kerstmuziek ! Ik ben wel fan van de dino geluiden in Run Rudolph Run 👍🎸😎
Ik probeer films te bekijken met veel sneeuw want ik mis die wel. Laat de sneeuw maar komen.
Andy en Lemmy, gouden combinatie 👍🏻👊🏻
Leuk stripverhaaltje. Ik merk nog geen grote verschillen met een doordeweekse maandag.
We willen allemaal een witte kerst, maar die troep erna niet 🎄 Fijne kerst
Leuk die eerste Suske, voor mij hoeft zo’n pak sneeuw niet.
Let it snow, let it snow, let it snow, monday monday … ✨️
Haha die eerste is leuk.. té is nooit goed hé! 🙂 Fijne dagen voor jullie ook!
Goedemorgen. Ik wens je heel veel mooie kerstdagen toe en een sprankelend 2024. Catherine
Goeie kerstdagen, Francky. 🤟
Voor mij is het gewoon maandag hoor. En gisteren was het zondag. Kheb er niks mee.
mogge Suske mass en mess , 1 letter verschil en toch wel heel anders 😁 ik doe als Rudolf en ren van beide ver weg 🙂
geniet de dag
Fijne Kerstdagen 🎄
Δ
Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.
Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.
E-mailadres:
Sign me up!
Helaas kan niet Engels lezen. Wel leuk om te zien tekening van deze boek? Op weg naar einde jaar. Fijne dag.
LikeGeliked door 1 persoon
Deze reacties van ons.Linkje…..
LikeGeliked door 1 persoon
hoe leuk :o)
Een @->- voor U.
LikeLike
Ja klopt, het is nu alweer een doodnormale dag. Maar nog wél de jaarwisseling te gaan.
LikeGeliked door 1 persoon
Treurig die ongeoefende zangstemmen die zo’n kerstliedje mishandelen! Mijn favoriet is al jarenlang Christmas in Hollis van Run DMC… https://youtu.be/OR07r0ZMFb8?si=BA9_4iTZxXSMpvc-
LikeGeliked door 2 people
En ondertussen is het weer gewoon dag, wel ‘zon-dag’ na een flinke regendag.
LikeGeliked door 1 persoon
Heel plezant
LikeGeliked door 1 persoon
Sommigen maken er een mess van hun kerstdagen.
Een ruig kerstliedje moet kunnen. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
@ je mag alleen naar de girlsroom onder begeleiding van Oma
LikeGeliked door 1 persoon
@ positief menselijk contact is goed voor een mens.
LikeGeliked door 1 persoon
Lekker ruige metal kerstmuziek !
Ik ben wel fan van de dino geluiden in Run Rudolph Run 👍🎸😎
LikeGeliked door 1 persoon
Ik probeer films te bekijken met veel sneeuw want ik mis die wel. Laat de sneeuw maar komen.
LikeGeliked door 1 persoon
Andy en Lemmy, gouden combinatie 👍🏻👊🏻
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk stripverhaaltje.
Ik merk nog geen grote verschillen met een doordeweekse maandag.
LikeLike
We willen allemaal een witte kerst, maar die troep erna niet 🎄
Fijne kerst
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk die eerste Suske, voor mij hoeft zo’n pak sneeuw niet.
LikeGeliked door 1 persoon
Let it snow, let it snow, let it snow, monday monday … ✨️
LikeGeliked door 1 persoon
Haha die eerste is leuk.. té is nooit goed hé! 🙂
Fijne dagen voor jullie ook!
LikeGeliked door 1 persoon
Goedemorgen. Ik wens je heel veel mooie kerstdagen toe en een sprankelend 2024. Catherine
LikeGeliked door 1 persoon
Goeie kerstdagen, Francky. 🤟
LikeGeliked door 1 persoon
Voor mij is het gewoon maandag hoor. En gisteren was het zondag. Kheb er niks mee.
LikeLike
mogge Suske
mass en mess , 1 letter verschil en toch wel heel anders 😁
ik doe als Rudolf en ren van beide ver weg 🙂
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Fijne Kerstdagen 🎄
LikeGeliked door 1 persoon