
Tante Martha : weer geen kalkoen geschoten voor kerst ?
Nonkel Juul : Jawel hoor ! Ik heb geschoten, maar de kalkoen schoot terug.
Bieke : ik kan die kalkoen geen ongelijk geven.
Ernest den Evangelist : wie met de tweeloop omgaat zal door de tweeloop vergaan !
Erna : Gij hebt wel een heel moderne vertaling van uwen bijbel.
Mieke : ik wil een ijsje.
Flip : komt er aan !
Voor al de bezoekers van deze cultureel hoogstaande blog een zalige kerst gewenst. En als je geen kerst viert, geniet toch maar van de sfeer en gezelligheid.

Tot de volgende !

Fijn eindejaar
LikeGeliked door 2 people
Fijne dagen Suske!
LikeLike
zelfs de kalkoenen gaan met hun tijd mee, zalig :o)
Ik wens je een fijne Kerst @->-
LikeGeliked door 1 persoon
Wederzijdse wensen Suske,
Dit soort muziek is niet echt mijn dingetje, maar dit nummer vind ik wel iets hebben, de swing werkt aanstekelijk 👍
LikeGeliked door 1 persoon
Ook voor jou mooie dagen met je familie, mijn kerstkleding bedekt iétsmeer dan dan bij de jongedame onder aan je log, het is hier nogal frisjes. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Oeps de reactie was weer anoniem.
LikeLike
Duidelijk te zien dat Oldman heeft geholpen met de kerstboom op te tuigen.
Flip houdt ook wel van ijsjes, lekker likken. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl
LikeGeliked door 1 persoon
Heel verstandig dat de kalkoen terug schoot. Fijne dagen met elkaar!
LikeGeliked door 1 persoon
Was er maar Ice ice baby, dit weer met die harde wind en regen is maar niks…
LikeGeliked door 1 persoon
Voor jullie ook fijne dagen de rest laat ik aan me voorbij gaan haha
Geniet het samenzijn met deze dagen.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik heb liever ijs in een schaaltje dan deze plaat erover hehe.. maar bedankt voor de wensen en jullie ook een fijne Kerst hè!
LikeGeliked door 1 persoon
Sommige kalkoenen hebben echt wel een rotkarakter. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Leuke plaat hoor, ice ice baby! We zijn hier al dagenlang in kerststemming, hebben vakantie en de kerstmaaltijden eisen veel voorbereiding. En natuurlijk zijn er regelmatig kerstfilms op tv, zoals Die Hard. Na kerst hebben we dagen nodig om bij te komen!
LikeGeliked door 1 persoon
Anoniem = Frank103
LikeLike
Die Vanilla Ice verdient al jaren de kost door het renoveren van huizen waarbij hij zich laat volgen door een cameraploeg. Dat zal zijn grootste bron van inkomsten zijn. 🤣
LikeGeliked door 1 persoon
Fijne kerst🧑🎄
Aum Shanti
LikeLike
De muziek laat ik voor wat het is als dat mag 😆
Jullie ook fijne dagen. Geniet er maar van.
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
mooie boom en een ijsje erbij:)
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Ik wens jou en je familie ook een paar fijne dagen toe.
LikeGeliked door 1 persoon