Vanilla Ice !

Tante Martha : weer geen kalkoen geschoten voor kerst ?
Nonkel Juul : Jawel hoor ! Ik heb geschoten, maar de kalkoen schoot terug.
Bieke : ik kan die kalkoen geen ongelijk geven.
Ernest den Evangelist : wie met de tweeloop omgaat zal door de tweeloop vergaan !
Erna : Gij hebt wel een heel moderne vertaling van uwen bijbel.
Mieke : ik wil een ijsje.
Flip : komt er aan !

Voor al de bezoekers van deze cultureel hoogstaande blog een zalige kerst gewenst. En als je geen kerst viert, geniet toch maar van de sfeer en gezelligheid.

Tot de volgende !

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

20 Responses to Vanilla Ice !

  1. marylou's avatar marylou schreef:

    Fijn eindejaar

    Geliked door 2 people

  2. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    zelfs de kalkoenen gaan met hun tijd mee, zalig :o)
    Ik wens je een fijne Kerst @->-

    Geliked door 1 persoon

  3. Wederzijdse wensen Suske,
    Dit soort muziek is niet echt mijn dingetje, maar dit nummer vind ik wel iets hebben, de swing werkt aanstekelijk 👍

    Geliked door 1 persoon

  4. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Ook voor jou mooie dagen met je familie, mijn kerstkleding bedekt iétsmeer dan dan bij de jongedame onder aan je log, het is hier nogal frisjes. 😉

    Geliked door 1 persoon

  5. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Duidelijk te zien dat Oldman heeft geholpen met de kerstboom op te tuigen.
    Flip houdt ook wel van ijsjes, lekker likken. Hans

    Geliked door 1 persoon

  6. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Heel verstandig dat de kalkoen terug schoot. Fijne dagen met elkaar!

    Geliked door 1 persoon

  7. realjager's avatar realjager schreef:

    Was er maar Ice ice baby, dit weer met die harde wind en regen is maar niks…

    Geliked door 1 persoon

  8. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Voor jullie ook fijne dagen de rest laat ik aan me voorbij gaan haha
    Geniet het samenzijn met deze dagen.

    Geliked door 1 persoon

  9. mizzD's avatar mizzdieke schreef:

    Ik heb liever ijs in een schaaltje dan deze plaat erover hehe.. maar bedankt voor de wensen en jullie ook een fijne Kerst hè!

    Geliked door 1 persoon

  10. ms's avatar ms schreef:

    Sommige kalkoenen hebben echt wel een rotkarakter. 😉

    Geliked door 1 persoon

  11. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Leuke plaat hoor, ice ice baby! We zijn hier al dagenlang in kerststemming, hebben vakantie en de kerstmaaltijden eisen veel voorbereiding. En natuurlijk zijn er regelmatig kerstfilms op tv, zoals Die Hard. Na kerst hebben we dagen nodig om bij te komen!

    Geliked door 1 persoon

  12. marieclaire's avatar marieclaire schreef:

    Die Vanilla Ice verdient al jaren de kost door het renoveren van huizen waarbij hij zich laat volgen door een cameraploeg. Dat zal zijn grootste bron van inkomsten zijn. 🤣

    Geliked door 1 persoon

  13. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Fijne kerst🧑‍🎄

    Aum Shanti

    Like

  14. John's avatar John schreef:

    De muziek laat ik voor wat het is als dat mag 😆
    Jullie ook fijne dagen. Geniet er maar van.

    Geliked door 1 persoon

  15. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    mooie boom en een ijsje erbij:)

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  16. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Ik wens jou en je familie ook een paar fijne dagen toe.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.